Thursday, Jul 25, 2024

صفحه نخست » مسجد آبی هامبورگ مرکز تروریست های جمهوری اسلامی نیست، چون....؛ ف. م. سخن

83ebfda28027e8efa6cac4aeecc3d131b0b1a5c9.jpegآلمان بالاخره تصمیم گرفت مسجد آبی هامبورگ را که زمانی مغز متفکر و بازوی اجرایی و منبع مالی تروریست های وابسته به جمهوری نکبت اسلامی بود تعطیل کند و با عملیاتی پر سر و صدا این کار را انجام داد ولی این کار دیر و با اطلاع قبلی انجام شد که آقایان حکومت اسلامی، دست و پای شان را قبل از این عملیات جمع کرده بودند.

این مسجد که مرکز اسلامی نامیده می شد، در دوران پیش از انقلاب بنا نهاده شد و کسانی مثل بهشتی و بعد از او خاتمی امام جماعت و مسوول این مسجد بودند که داستان اش مفصل است و موضوع بحث ما نیست.

در اوایل انقلاب، که آقایان بی محابا شلنگ تخته های تروریستی می انداختند و دولت های غربی هم چندان به این آتش افروزی ها توجه نداشتند، این مرکز مغز متفکر و منبع مالی تروریست های اسلامی وابسته به جمهوری نکبت بود که حتی از ساختمان آن برای جذب و برنامه ریزی تروریست ها و حامیان آن استفاده می کردند.

در همان دوره هم، بحث ها و تصمیم گیری های خرابکارانه غیر از مسجد در منازل حامیان این مسجد در هامبورگ صورت می گرفت و مدعوینی مثل علی اکبر محتشمی پور که سرکرده ی رسمی تروریست های بین المللی بود و به عنوان سفیر جمهوری نکبت در سوریه خدمت می کرد و همو بنیان گزار حزب الله لبنان و حامی تمام و کمال و تامین کننده ی مالی و مادی و تسلیحاتیِ تروریست های فلسطینی بود که در اثر انفجار بمبی که اسراییل در یک بسته جاسازی کرده بود به شدت آسیب دید، باری چنین جنایتکارانی در منازل حامیان حزب اللهی جمهوری نکبت که در مسجد هامبورگ نیز فعال بودند به طرح و گفت و گو و جذب اشخاص و جمع آوری پول می پرداختند.

بعد از حمله ی پلیس به این مسجد در سال گذشته و تمرکز نیروهای امنیتی آلمان بر این مسجد طبیعتا مسوولان این مسجد تمام عملیاتی را که در این جا صورت می گرفت به خارج از مسجد و منازل حامیان جمهوری اسلامی منتقل کردند که قطعا با مخفی کاری همراه است.


متاسفانه، پلیس کشوری و سازمان حفاظت از قانون اساسی آلمان که نقش اطلاعاتی دارد و ماموران آن بیشتر به شکل مخفی و نفوذی به جمع آوری اطلاعات می پردازند و در صورت ضرورت این اطلاعات را برای انجام عملیات بازدارنده در اختیار پلیس قرار می دهند، در اثر فعالیت های گروه های تقلبی مثل «الاحواز» به جای تمرکز بر اسلامیون حکومت، بر این گروه ها تمرکز کردند و بعد به جای هجوم غافلگیر کننده به این مرکز و افراد وابسته به این مرکز، با اطلاع قبلی و سر و صدای رسانه ای آن ها را نسبت به خطری که تهدیدشان می کرد مطلع کردند.

وقتی مرا به مرکز فرماندهی پلیس هامبورگ برای صحبت در باره ی تهدیدهای صورت گرفته دعوت کردند مسوول مربوطه از من در باره گروه الاحواز سوال می کرد که برای من جای تعجب داشت چرا که این گروه اصلا در فضای سیاسی ایران فاقد اهمیت بود و یک عملیات نظامی هم که انجام داد به شدت مورد سوال بود.

باری امروز مسجد آبی، مرکز توطئه و خطر نیست بلکه خطر در سطح آلمان پخش شده و اگر قرار بر برخورد جدی با تروریست ها و حامیان آن هاست، باید عملیات به شکل غافلگیرانه انجام شود.

IMG_3685.jpeg

فردا هم با اسیر گرفتن چند آلمانی در ایران و محکوم به اعدام کردن آن ها باز معاملاتی فی مابین آلمان و جمهوری اسلامی صورت خواهد گرفت و این مسجد هم تحت عنوانی دیگر باز خواهد شد. احضار سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه، سر آغاز تحت فشار گذاشتن آلمان برای کوتاه آمدن است که باید منتظر شویم در آینده فشارهای بیشتری بر آلمان وارد شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy