Friday, Jul 26, 2024

صفحه نخست » سقوط رقت انگیز اکبر گنجی در چاه ویل اسراییل و ترامپ ستیزی؛ ف. م. سخن

IMG_3722.jpegنمی دانم دو سال یا کمی بیشتر و کمتر است که در باره ی اکبر گنجی چیزی نمی نویسم. مطلبی که تاثیر ندارد بهتر است نوشته نشود. بعضی چیزها را باید به دست زمان سپرد، شاید زمان آن را درست کند شاید هم نکند. من واقعا و قلبا دل ام برای موقعیت و جایگاه سیاسی اکبر گنجی می سوخت و چیزهایی که مستقیما به او یا به شکل مطلب می نوشتم فقط برای آگاه کردن او به اهمیت این جایگاه و پرهیز دادن اش از کارهایی که این جایگاه را خدشه دار می کرد بود.

گنجی متاسفانه در سراشیبی سقوط،،، بسیار سرعت گرفت و از یک مبارز علیه جمهوری نکبت، تبدیل به یک مبارز علیه اسراییل و ترامپ و پادشاه فقید شد. هر کس هم در دوره ی حاضر علیه اسراییل و ترامپ و پادشاهی که دیگر در جهان نیست ولی یاد و خاطره ی خدماتی که به ایران کرد هنوز هست و هر روز هم پر رنگ تر می شود مبارزه کند با یک جمع و تفریق ساده می توان نتیجه گرفت که به نفع جمهوری نکبت اسلامی و تروریسم جهانی کار می کند.

از زمانی که گنجی با طرح عالیجناب سرخپوش و عالیجناب خاکستری در روزنامه های اصطلاح طلب درگیری اش را با نظام اسلامی آغاز کرد تا مرحله ی زندان افتادن اش، تا غوغایی که در دادگاه بر پا کرد، تا اعتصاب غذای اش، و بعد مرحله ورودش به امریکا و جمع شدن عده ای روشنفکر اسم و رسم دار بین المللی در حول و دور او تا مبارزه برای روی کار نیامدن رییسی، تا شروع به نوشتن مطالب مبتذل و جنسی تحت عنوان خاطرات علم علیه پادشاه فقید ایران و ملکه، تا نوشتن مطالبی ضد انسانی، علیه اسراییل و به نفع آدمکشان و آدمخوران فلسطینی، تا نوشتن مطالبی سخیف علیه ترامپ و هواداران او، تا همین امروز که مطلبی منتشر کرده است که نمی دانم از کدام امریکایی ست که با آلت جنسی مردان مثلا علیه ترامپ اقدام کرده است شاهد این سقوط لحظه به لحظه و شتاب گیرنده بوده ایم.

برای شخص من نه گنجی نه هیچ انسان دیگری حتی اگر پدر مادر من باشد اهمیت ندارد جایی که موضوع ایران و مردم ایران و بچه های ایران مطرح است. سقوط گنجی، دقیقا علیه ایران و مردم ایران و بچه های ایران است و اگر این سقوط یا شخص گنجی اهمیت یا اهمیتکی در وضعیت سیاسی امروز ایران داشت، قطعا جور دیگر با او رفتار می کردم ولی وضع رقت انگیز او مانع از این می شود که جز با همین لحن دلسوزانه و خنثی با او سخن بگویم.

پند و اندرز رفیقانه و دوستانه هم قطعا بی اثر است و کسی را که به سرعت در حال سقوط است نمی توان وسط زمین و هوا از سقوط بازداشت.

بنابراین منتظر می مانیم گنجی آخرین نفس های سیاسی اش را هم بکشد هر چند مرگ سیاسی او قلمی سرخ و پر رنگ بر تمام کارهایی که در گذشته کرد می کشد و برای ما جز تاسف چیزی باقی نمی ماند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy