Sunday, Aug 4, 2024

صفحه نخست » یک نکته فنی خدمت آقایان امریکا و اسراییل گرامی!؛ ف. م. سخن

IMG_3958.pngبا عرض سلام خدمت آقایان امریکا و اسراییل گرامی!

اگر چه شماها خودتان خدای سیاست و دشمن شناسی و غیره هستید ولی فکر کردم بد نیست که این نکته را خدمت شما عرض کنم شاید در آینده مورد استفاده قرار گیرد!

جناب امریکا مدتی پیش حاج قاسم سلیمانی را تبدیل به کتلت کرد و آقای اسراییل هم چند روز پیش اسماعیل هنیه را به شکل فلافل در آورد که مشکور باد!

ولی همانطور که عالیجنابان مشاهده کرده اند، جمهوری نکبت اسلامی بلافاصله جای خالی حاج قاسم،،، و حماس آدمخوار، جای آق اسمال را با نفرات دیگر پر کردند که چندان عجیب نبود.

حتی با به درک واصل شدن آق ابرام رییس جمهور ایران، یک بابای درب و داغون دیگر به اسم پزشکیان بلافاصله جای او را گرفت و به قول آسدعلی رهبر مسلمانان جهان (هاهاهاها!) با مُردن یکی، هیچ اتفاقی برای جمهوری نکبت نمی افتد و یکی دیگر جای متوفی را پُر می کند.

دلیل این امر هم مشخص است:
این باباها که به لقاءالله نائل می شوند، یک مُشت آدم درب و داغون اند که مثل آن ها در دست و بال جمهوری نکبت و زیرمجموعه ی آن یعنی حماس، فت و فراوان یافت می شود که یکی را برداری، یکی دیگر بلافاصله جای خالی او را پُر می کند.

و حالا عرض من:
به جای این که این همه بودجه و وقت و برنامه ریزی و غیره صرف این مهره ها شود، آیا بهتر نیست «مهره چین اعظم» روانه ی آن دنیا شود که بازی کلا به هم بریزد و کسی نتواند جای یک آشغال، یک آشغال دیگر را بر سر کار بیاورد؟

امیدوارم این فضولی من به کسی بر نخورد چون دیدم خیلی روی مهره ها زوم شده است، گفتم اشاره کنم به جناب مهره چین که بود و نبودش از مهره ها بسیار مهم تر است.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy