Sunday, Aug 11, 2024

صفحه نخست » استعفای محمدجواد ظریف

11-7.jpgداریوش معمار در توئیتر نوشت: خبر استعفای محمدجواد ظریف پایان کار دولت پزشکیان و ماه عسل او به صورت رسمی است.
تنها نتبجه‌ سیرک رهبری هم انتخاب هماهنگ کننده‌ای دست آموز و بی‌خاصیت برای اداره دولت و کسب مقبولین حداقلی نظام با فریب مردم ایران است. تنها راه نجات مردم ایران تنها و تنها براندازی است.

ظریف استعفا داده است؟

ایندیپندنت فارسی - گمانه‌زنی‌هایی درباره استعفا یا قهر محمدجواد ظریف از روز شنبه ۲۰ مرداد، مطرح شد که بسیاری آن را مرتبط با فهرست نهایی وزیران انتخابی مسعود پزشکیان می‌دانستند.

برخی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب و چهره‌های نزدیک به این طیف بدون اشاره مستقیم به نام ظریف نسبت به این جدایی اعتراض کرده و از پزشکیان خواستند که استعفای او را نپذیرد.


روز یکشنبه و پس از ارائه فهرست وزیران انتخابی پزشکیان به مجلس شورای اسلامی، گمانه‌زنی‌ها در این‌باره شدت بیشتری گرفت و خاموشی جواد ظریف در شبکه‌های اجتماعی نیز به آن دامن زد.

هم‌چنین حضور نداشتن پزشکیان در مجلس و هنگام قرائت فهرست وزیران، باعث شد که بسیاری این را نشانه فشارهای امنیتی برای حذف برخی نام‌ها بدانند. طرفداران طیف اصلاح‌طلب با اشاره به فعالیت جواد ظریف در کارزار انتخاباتی پزشکیان، مدعی شدند که پزشکیان بدون ظریف پایگاهی برای انتخاب نداشت.

خبرآنلاین هم نوشت به نظر می‌رسد که اگر استفعا یا حتی قهری در کار باشد در اعتراض به لیست وزرای پزشکیان است چرا که برخی کاربران با هشتک ظریف نباشه ما هم نیستیم، توییت و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.

مثلا هنگامه شهیدی در توییتر نوشته است: «اگر موضوع استعفای ظریف از معاونت خودساخته راهبردی درست باشد، منتظر کناره‌گیری‌هایی از نوع برجام‌های دیگر در دولت پزشکیان خواهیم بود».

آقای پزشکیان حامیان خود را بشدت ناراحت کردید

حمله امیرحسین ثابتی (مجری پیشین صدا و سیما و نماینده جدید مجلس) به انتصابات پزشکیان: نمی‌شود دم از وحدت ملی زد و نماد شکاف ملی (محمد جواد ظریف) را در دولت سمت داد
این فرد که در انتخابات از جلیلیستها بود
همه باید از دکتر پزشکیان دفاع کنیم، ایشان و کابینه اش کف خواسته های ماست
:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy