Sunday, Aug 11, 2024

صفحه نخست » رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان: بیشتر وزرای پیشنهادی را چندان نمی‌شناسیم

aazadeh.jpgصدای امریکا - در حالی که جواد ظریف در متنی که به کناره‌گیری‌اش از دولت تعبیر شد، نوشته بود که از ۱۹ وزیر پیشنهادی تنها ده نفرشان در فهرست پیشنهادی «شورای راهبری» که تحت نظر او بود، قرار داشتند، علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز گفت: «بیشترشان را چندان نمی‌شناسم، برای همین ارزیابی خاصی ندارم.»

پیش از این، شهرام دبیری، معاون پارلمانی دولت در مصاحبه‌ای گفته بود که فهرست اسامی وزرای پیشنهادی پس از «مشورت» و تایید علی خامنه‌ای به مجلس ارائه خواهد شد. اظهاراتی که واکنش‌های فراوانی در پی داشت. از یک طرف روزنامه کیهان که زیر نظر مدیر منصوب خامنه‌ای و از بودجه عمومی کشور اداره می‌شود اظهارات معاون پارلمانی را «تقبیح» کرد، و در سوی دیگر هواداران پزشکیان چنین رویکردی را خلاف وعده‌ انتخاباتی او برای «تغییر» در وضع موجود دانستند.

اظهارات ظریف در کنار سخنان دبیری نشان می‌دهد که با وجود سر و صدای چند هفته‌ای تحت عنوان «شورای راهبری»، این نمایش چیزی جز سرگرم نگه‌داشتن افکار عمومی نبود و همانگونه که مخالفان حکومت در سال‌های گذشته بارها تکرار کردند، علی خامنه‌ای به تنهایی سکان امور را در دست دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy