Saturday, Aug 24, 2024

صفحه نخست » اختصاصی ایران اینترنشنال: مرگ دریا دلکش در دندانپزشکی وابسته به سپاه "مرگی طبیعی" نبوده است

delkash.jpgمرکز دندانپزشکی وابسته به سپاه گزارش مرتبط با مرگ دریا دلکش را دستکاری کرده است

در ۲۹ مرداد روزنامه «اعتماد» از مرگ یک دختر ۱۲ ساله به نام «دریا دلکش» پس از بیهوشی در درمان دندانپزشکی در تبریز خبر داد و به نقل از خانواده او نوشت: «دخترم بعد عمل دیگر به هوش نیامد و ما شنیده‌ایم پیش‌تر نیز در این کلینیک فرد دیگری پس از بیهوشی فوت کرده است.»

اطلاعات جدید رسیده به ایران اینترنشنال درباره جان باختن «دریا دلکش» پس از جراحی دندان در کلینیک وابسته به سپاه در تبریز حاکی است دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، محل انجام جراحی را غیراستاندارد اعلام کرده و خواستار پلمب آن شده است.

اطلاعات دریافتی حاکی است با وجود نظر بازرس و فشار دانشگاه برای پلمب این محل، مسئولان تبریز از پلمب کردن این کلینیک وابسته به سپاه پاسداران خودداری می‌کنند.

مقام مطلع دانشگاه علوم پزشکی تبریز به ایران اینترنشنال گفت که در پرونده پزشکی مرگ دریا دلکش، داروی بیهوشی مورد استفاده با چیزی که گزارش شده متفاوت است و این دارو در گزارش کلینیک مورد دستکاری قرار گرفته است.

همچنین مسئولان کلینیک در حال دستکاری و تغییر ساعت ورود و خروج خانواده دریا دلکش و پزشکان جراح و متخصص هستند. پدر دریا دلکش به روزنامه اعتماد گفته بود پس از مرگ دریا، مادرش دست‌کم سه بار دست به خودکشی زد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy