Tuesday, Aug 27, 2024

صفحه نخست » خامنه‌ای و گروه‌های فاشیستی شیعه در خاورمیانه، جلال ایجادی

Jalal_Eijadi_5.jpgاسلام شیعه با طبقه آخوند به قدرت می‌رسد و ماشین نظامی و سیاسی و بوروکراتیک و دیپلوماتیک و مالی جدیدی برپا می‌سازد. سپاه پاسداران، نیروی نظامی ایدئولوژیک، ساخته می‌شود و در خدمت اسلام و طبقه حاکمه قرار می‌گیرد. نیروی «قدس» سپاه پاسداران بعد از نیرو‌ی زمینی٬ هوایی٬ دریایی و بسیج، به عنوان پنجمین نیروی سپاه پاسداران ساماندهی می‌شود و با ماموریت‌های «برون‌مرزی» تعریف می‌گردد. تمام عملیات تروریستی و نظامی در خارج ایران به عهده این نیروی نظامی است. هدف نیروی قدس تامین سلطه گری جمهوری اسلامی در خاورمیانه است. نیروی قدس در خاورمیانه یک شبکه بزرگ تروریستی متشکل از گروه‌های شیعه و متحدین اسلامگرای سنی بوجود آورده است. نیروی سپاه قدس با نیروهای نظامی و سیاسی نیابتی، یک لشگر بزرگ نظامی برای جنگ و مداخله نظامی و بمب گذاری و کودتا بوجود آورده است. این مجموعه در خدمت سیاست تروریستی و استعماری رژیم خامنه‌ای می‌باشد و حربه ماندگاری رژیم است. اگر روزی رژیم خامنه‌ای در حال سقوط قطعی قرار گیرد این نیروها برای نجات حکومت دینی ولایت فقیهی وارد عمل خواهند شد و به شدت مردم ایران را سرکوب خواهند کرد. ایدئولوژی این نیروهای شیعه، فاشیسم مذهبی بوده که به قدرت مطلقه الله و قدرت مطلقه ولی فقیه اعتقاد دارد.
اسلام شیعه با آخوند و نواندیش و ملی مذهبی، ایران را به محاصره اهریمنی درمی آورد و مغزها را تهی از خردگرایی می‌کند. این خرابکاری روانی، با کمک چپ گرایان «شوروی تبار» و روشنفکران اسلاموفیل و خیل افراد ساکت فرصت طلب بی مایه صورت می‌گیرد. در عرصه خارجی، رژیم باتوجه به مناسبات جهانی، قوای خود را بیش از پیش ساماندهی می‌کند. تمام سفارتخانه‌های رژیم و مرکزهای رسمی دیپلوماتیک و فرهنگی در خدمت توسعه شیعه گری و پروپاگاند حکومتی قرار می‌گیرد. در تاریخ شیعه، چنین امکانات مالی و سازمانی و سیاسی و دیپلوماتیک گسترده هرگز وجود نداشته است. امروز هر سفارت خانه حکومت شیعه محل تبلیغ و توطئه و جاسوسی و همچنین اقدام تروریستی می‌باشد.
جنگ حماس و اسرائیل جلوه‌ای از توسعه طلبی جمهوری اسلامی است. سیاست استعماری راست افراطی دولت اسرائیل علیه فلسطینی‌ها، فرصتی برای جنگ افروزی و بحران سازی حکومت اسلامی خامنه‌ای بوده است. حماس جنایتکار خواهان حکومت اسلامی مطلقه است و جریانی ضدیهود و ضدایرانی است. اسماعیل هانیه جنایتکار متحد خامنه‌ای بود. تونلهای حماس و قدرت نظامی آن با دزدی ثروت ملت ایران انجام گرفت. جریان سنی تروریستی حماس متحد استراتژیک خامنه‌ای است. جنگ خامنه‌ای مورد تائید ملت ایران نیست. آرمان ملت ایران دمکراسی و آزادی برای همه ایرانیان است. هدف مردم آگاه ایران نابودی جمهوری اسلامی شیعه و همه گروه‌های تروریست اسلامی است. هدف بزرگ فرهنگی و هویتی ما، مبارزه علیه اسلام و آیه‌های جنایی قرآن و طاعون شیعه گری است. شهروندی در خارج از اسلام و قرآن قابل تعریف است. اسلام قرآنی فقط تبهکار و فاسد و آدمکش می‌آفریند.

حزب الله لبنان تروریست شیعه

حاکمان قدرت سیاسی دینی و ایدئولوژی شیعه در فردای تصرف قدرت در ۱۳۵۷ خورشیدی برابر ۱۹۷۹ میلادی، سازماندهی شبکه‌های نیروهای اسلامی نیابتی در منطقه را شروع کردند. حزب الله لبنان در سال ۱۹۸۲ میلادی توسط رژیم ایران بوجود آمد. حسن نصر‌‌الله٬ دبیرکل این حزب است. هدف این جریان شیعه که با ایدئولوژی خمینیستی بوجود آمد «محو آثار امپریالیستی غربی در لبنان و استقرار دولت اسلامی در لبنان است». نظام جمهوری اسلامی از ابتدا سالیانه ۷۰۰ میلیون دلار به حزب‌الله لبنان پرداخت میکند. حسن نصرالله در یکی از سخنرانی‌های خود گفت: «تا زمانی که ایران پول داشته باشد، ما هم پول خواهیم داشت». هم اکنون حزب الله یک نیروی نظامی بزرگ با تونل‌های بزرگ زیر زمینی، با شهر زیر زمینی، با بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک در انبار نظامی و با درآمدهای کلان ناشی از پولشوئی و فساد است.
کنترل بخش وسیعی از کشور لبنان و تسلط هژمونیک بر نهادهای سیاسی لبنان در احتیار حزب الله است. گسترش این نیروی نیابتی در جهان و سازماندهی حمله‌های نظامی علیه اسرائیل، محصول ایدئولوژی این نیروی شیعه وابسته به رژیم ایران است. استراتژی بکارگیری حزب الله در اروپا و امریکای جنوبی و خاورمیانه در زمینه پولشوئی و تروریسم و مواد مخدر و تبلیغات شیعی، بخشی از سیاست بین المللی جمهوری اسلامی شیعه است. حزب‌الله لبنان براساس نقشه و با همکاری نیروی «قدس» سپاه پاسداران تاکنون توانسته در سوریه٬ عراق٬ پاکستان٬ یمن٬ فلسطین و تونس اقدام به راه‌اندازی تشکیلات «حزب‌الله» کند. حزب الله بازوی نظامی و دینی حکومت شیعه ایران در درون کشورهای عربی سنی و بازوی سرکوب مبارزان ایرانی در کشور است. روایت‌هایی از حضور نیروهای حزب‌الله و شنیده شدن مکالمه عربی نیروهای سرکوب پاسدار و حزب الله لبنانی، در زمان جنبش سبز وجود دارد. شرکت حزب الله در سرکوب مبارزه ایرانیان در سایر جنبش‌های ایران نیز وجود داشته است.

گروه‌های شیعه تروریستی دیگر

سازماندهی گروه‌های شیعه را در دو کشور سوریه و عراق باید نظر گرفت. همه جریان‌های شیعه تروریستی، «مدافعان حرم» نام دارند. «مدافعان حرم اهل بیت» یا «مدافعان حرم» به گروههایی از اعضای سپاه٬ بسیج٬ نیرو‌های مذهبی حامی آیت‌الله خامنه‌ای و برخی مراجع تقلید شیعه و همه گروه‌های شبه‌نظامیان شیعه گفته می‌شود که با عنوان «دفاع» از آرامگاه‌های امامان شیعه و نوادگان آنها در سوریه و عراق مشغول جنگ هستند. اعضای این گروه‌های نظامی و شبه‌نظامی توسط نیروی «قدس» سپاه پاسداران با همکاری حزب‌الله لبنان، آموزش و ساماندهی می‌شوند و ترکیبی از افراد حاشیه‌ای و تبهکار و فقیر شیعیان ایران، لبنان، افغانستان‌٬ پاکستان٬ عراق و سوریه می‌باشند.

در ایران از مجموعه‌ای به نام قرارگاه مرکزی «امام حسین» وابسته به سپاه پاسداران نام می‌برند که به عنوان مهمترین مرکز سازماندهی و آموزش و هدایت نیرو‌های «مدافعان حرم» می‌باشد. حسین همدانی گفته در حال حاضر۷۰ هزار جوان «علوی» ٬ «سنی» و «شیعی» در سوریه توسط سپاه برای جنگ سازماندهی شده‌اند و این جوانان در قالب ۴۲ گروه و ۱۲۸ گردان در سوریه در حال جنگ بوده و ۱۳۰ هزار بسیجی آموزش‌دیده ایران نیز به منظور جنگ آماده رفتن به سوریه هستند. محمد اسکندری٬ فرمانده سپاه «ملایر» می‌گوید این سازمان نظامی ۴۲ تیپ و ۱۳۸ گردان مجهز را برای جنگ با مخالفان بشار اسد در داخل خاک سوریه آماده کرده است. پیش از این محمد‌علی جعفری٬ فرمانده کل سپاه پاسداران گفته بود تعداد نیروی‌های مبارز در عراق و سوریه در مجموعه ۲۰۰ هزار نفر می‌باشند که مشغول جنگ هستند.
آمار دقیق در دست نیست، ولی آنچه منابع حکومتی می‌گویند بیانگر یک مجموعه لشگر بزرگ است. همه این نیرو‌های مزدور در قالب سپاه بین‌المللی «مدافعان حرم» در سوریه و عراق می‌جنگند و از منافع رژیم خامنه‌ای دفاع می‌کنند. این مجموعه تشکیلاتی در خدمت استراتژی بقای جمهوری اسلامی است. یادآوری کنیم هژمونی خواهی خامنه‌ای در منطقه و ضدیت با اسرائیل و ضدیت با نیروهای رقیب اهل سنت و بحران سازی برای رژیم‌های عربی، منبع اصلی انگیزه در بوجود آوردن این جریانهای شیعه می‌باشد.

اجزا و اعضای مدافعان حرم کدامند؟

مشهورترین عضو «مدافعان حرم» در عراق، سپاه «بدر» است. این جریان رابطه بسیار نزدیکی با جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در ایران دارد. برپایه برخی منابع، این سپاه بدر بطور مستقل در برگیرنده ۴۲ گروه شبه‌نظامی فعال در عراق است که به همراه ۲۸ گروه شبه‌نظامی در نقاط دیگر بطور مستقیم مورد حمایت رژیم خامنه‌ای قرار دارند. این سپاه بدر در سال ۱۹۸۰ میلادی (۱۳۵۹) توسط گروهی از عراقی‌های پناهنده به ایران و با عضویت گروهی از اسرا و پناهندگان در ایران تحت عنوان تیپ ۹ بدر تاسیس شد. این سپاه علیه صدام حسین بوجود آمد و بسرعت رشد کرد. اعضای بدر خود را فدائیان روح الله خمینی می‌دانند. طبق گفتهٔ مسؤلان آمریکایی این گروه‌های بدر توسط سپاه قدس پشتیبانی مالی و نظامی می‌شوند. به گفتهٔ ژنرال کوین جی برگنر، گروه‌های بدر مبلغ ۰۰۰ ۷۵ تا ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار ماهیانه از سپاه قدس حقوق دریافت می‌کنند. (۱۷/۱۲/۲۰۱۷).
یک جبهه بزرگ دیگر حشدشعبی است. هیئت حشدالشعبی که به موجب دستور شماره ۹۱ به تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۴ تشکیل شد. تعداد نیروهای آن حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود. حشدشعبی یک کارتل بزرگ گروه‌های نظامی و شبه نظامی شیعه عراقی هستند. در واقع باید اشاره نمود که پس از سقوط صدام حسین، حشد شعبی در سال ۲۰۱۴ با فتوای آیت الله سیستانی و با ابتکار رژیم ایران در عراق بوجود آمد. همیشه کمک رژیم ولی فقیه به جریان‌های تروریستی شیعه با پشتیبانی مالی و آموزشی و سازمانی و نظامی همراه بوده است. حشد شعبی در واقع مجموعه‌ای متشکل از گروه‌های شبه نظامی شیعه مانند سازمان بدر، عصائب اهل حق، سرایا طلیعه الخراسانی و کتائب حزب الله می‌باشد. طرح ادغام حشدشعبی در نیروهای نظامی عراق شده است ولی این نیرو در داخل و بیرون نیروهای رسمی فعالیت دارد و رژیم خامنه‌ای خواهان ادغام کامل نیست. بودجه کلان پرداختی به این گروه‌ها از فروش نفت ایران و درآمد ناشی از شرکت‌های آستان قدس رضوی و قاچاق گمرکی و تبهکاری تامین می‌شود.

کتائب حزب‌الله که در سال ۲۰۰۶ بوجود آمده و امروز یک گروه شبه نظامی است که بخشی از حشدشعبی است و توسط سپاه قدس ساختار یافته است. رهبر پیشین ابومهدی المهندس در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حمله هوایی در بغداد همراه با قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها کشته شد. رهبر کنونی ابوفدک است. در ژوئیه ۲۰۱۱، نیروهای رسمی اطلاعات عراق تخمین زدند که این گروه دارای ۱۰۰۰ جنگنده است و ماهانه به آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار پرداخت می‌شود. این گروه آموزش‌های خود را از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حزب‌الله لبنان و سایر گروه‌های وابسته به ایران دریافت می‌کند. در سال ۲۰۰۸ نیروی قدس و حزب‌الله لبنان کمپ‌های آموزشی در چهار محل در تهران، قم، اهواز، مشهد بوحود آوردند. در این کمپ آموزش سلاح‌های کوچک و مواد منفجره سازماندهی شده است. در فروردین ۱۴۰۰، خبرگزاری فرانسه از وجود «شبکه مافیایی بزرگ» در مرزهای ایران و عراق و سرازیر شدن «میلیاردها دلار اختلاس و رشوه» به جیب نیروهای شیعه شبه‌نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی خبر داد. گروه کتائب از جمله گروهای شبه نظامی مافیایی است که با دور زدن عوارض گمرکی و گرفتن رشوه و با حمایت سپاه پاسداران از درآمد کلان برخوردار است.
حزب‌الله سوریه شاخه دوم حزب‌الله لبنان در کشور سوریه است که حسین همدانی٬ جانشین قرار‌گاه مرکزی «امام حسین»، تشکیل این مجموعه از سوی جمهوری اسلامی را تایید کرده است. ایدئولوژی جهاد شیعی و خمینیسم و آمریکاستیزی است. این گروه شامل جنگجویان حامی بشار اسد در سوریه است و به صورت محدود به ارتش این کشور کمک می‌کند. این جریان در شهرهایی مانند حلب و دمشق حضور دارد و در درگیری نظامی علیه اسرائیل فعال است.
گردان «لواء ابوالفضل العباس» که متشکل از چند گروه نظامی شیعی عراقی است٬ به طور رسمی در اول فوریه سال ۲۰۱۳ با هدف نگهدار از آرامگاه زینب٬ دختر موهوم امام اول شیعیان در سوریه اعلام موجودیت کرد. پیوند دادن هر گردان به شخصیت موهوم دینی، توجیه حضور نظامی و جاسوسی رژیم شیعه طرفدار بنی هاشم در منطقه است. «حزب‌الله عراق» در واقع بخشی از «حزب‌الله لبنان» به رهبری حسن نصرالله است که از سوی «واثق البطاط» بنیان گذاشته شد. گردا‌ن‌های حزب‌الله عراق (کتائب حزب‌الله فی‌العراق) یکی دیگر از گروه‌های نظامی شیعه در عراق است که بیشتر اعضای آن را مقلدان آیت‌الله محمدباقر صدر و آیت‌الله خمینی دو تن از مراجع تقلید شیعه تشکیل داده‌اند. (منبع رادیو فردا).
جریان مافیایی «عصائب اهل حق» یک گروه شبه نظامی و سیاسی در عراق است. این جریان بخشی از حشد شعبی است و از پشتیبانی رژیم خامنه‌ای برخوردار است. این گروه تاکنون مسئولیت ۶۰۰۰ حمله بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ علیه نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در عراق را برعهده گرفته‌است. در این دوران این گروه ضربه‌های مهلکی از جانب آمریکا خورد. پس از عقب‌نشینی آمریکایی‌ها از عراق در دسامبر ۲۰۱۱، در ژانویه ۲۰۱۲ قیس الخزعلی، رهبر این جریان، اعلام کرد که «آمریکا شکست خورده» ‌است و این گروه آماده است که «خلع سلاح» شده و به فرایند سیاسی بپیوندد. تعداد نیروهای ایرانی این جریان در سال ۲۰۰۷ ~۵۰۰ تا ~۶۰۰ نفر برآورد شده است. ابو مصطفی الشیبانی که یکی از اعضای پیشین «گردان بدر» بوده و یک شبکه مهم قاچاق به نام شبکه شیبانی را اداره می‌‌نموده، نقش کلیدی در پشتیبانی و رشد عصائب الحق داشته است. این گروه همچنین از طرف شبکه قاچاقی که توسط احمد سجاد الغراوی اداره می‌شود حمایت مالی می‌شود. الغراوی یک فرمانده سابق ارتش مهدی مقتدی صدر است. اسلامگرایی شیعه و قاچاق و فساد مافیایی، ویژگی بزرگ این جریان است.
جریان شورشیان حوثی در سال‌های دهه ۱۹۹۰ (میلادی) تشکیل شد. آنان هدف خود را گرفتن حقوق شیعیان اعلام کرده‌اند. حوثی‌ها یک سازمان سیاسی و نظامی اسلامگرای شیعه زیدی در یمن است. بخشی از اعضای آنها مسلمانان سنی نیز هستند. شمار نیروهای این سازمان در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ نفر بوده است. گزارش کارشناسان سازمان ملل نشان می‌دهد ایران با ارسال سلاح و پول و همچنین آموزش نظامی به حوثی‌ها کمک می‌کند. سازمان ملل می‌گوید ویژگی‌های فنی برخی سلاح‌ها و قطعات پهپادهایی که به حوثی‌ها در یمن می‌رسد، به تسلیحات ساخت ایران شباهت دارد. این جریان همسوئی با رژیم خامنه‌ای دارد ولی دارای بازی ویژه خود است.
گردان «فاطمیون» یکی دیگر از گروه نظامی شیعه حاضر در سوریه است که بسیاری اعضای آن را شماری از افغان‌های مقیم ایران تشکیل می‌دهند؛ آنها پس از جذب٬ آموزش و سازماندهی در پادگان‌های سپاه به این کشور فرستاده می‌شوند. فقر و محرومیت در افغانستان شرایط را برای عضوگری آسان نموده و شیعیان افغان را به عنوان «گوشت دم توپ» جمهوری اسلامی در سوریه تبدیل کرده است. برای اولین بار، فاطمیون در سال ۲۰۱۲ به کوشش علی‌رضا توسلی فرد نظامی افغانستانی به سوریه رفتند.
گردان نوپای «زینبیون» گروه نظامی سازماندهی شده از داخل ایران برای جنگ در سوریه است که اعضای آن را شیعیان پاکستانی مقیم ایران تشکیل داده‌اند. در واقع افغانستانی هایی که از کشور خود به پاکستان گریخته توسط جمهوری اسلامی جذب شده و به سوریه فرستاده می‌شوند. گروهای تروریستی فاطمیون و زینبیون توسط رژیم خامنه‌ای سازماندهی شده‌اند تا از رژیم اسد حمایت کرده و علیه اسرائیل و آمریکایی جنگ کنند.
گروه‌های شیعه بسیار متنوع هستند و یک شبکه تروریستی منطقه‌ای و جهانی را تشکیل می‌دهند. پایه عضوگیری مذهبی و قبیله‌ای است و اغلب فرماندهان افراد اوباش و جهادیست‌های محلی هستند. «کتائب امام علی» گروهی دیگر از شبه‌نظامیان شیعی مقیم عراق در سال ۱۹۱۴ علیه داعش تشکیل شد و فرمانده آنها «محمد شبل الزیدی» است. این گروه امروز جزو بازوی نظامی حشدشعبی است. «جنبش مقاومت اسلامی حرکت حزب‌الله النجباء» که به اختصار گردان «النجباء» نامیده می‌شود را گروهی از شیعیان طرفدار جمهوری اسلامی تشکیل داده‌اند. گروه «سرایا خراسانی» از شیعیان جنوب و مرکز عراق تشکیل شده و در ابتدا هدف اصلی آن مبارزه با گروه «داعش» بوده است. «کتائب سیدالشهداء» نیز یکی از گردان‌هایی است که از سال ۲۰۰۳ با نیرو‌های آمریکا در عراق می‌جنگید و از سال ۲۰۱۱ نقش مهمی در جنگ داخلی سوریه داشت. گروه «سرایا السلام» که نام قبلی‌اش «جیش‌المهدی» بود و در سال ۲۰۰۳ میلادی بوجود آمد، توسط مقتدی صدر٬ آخوند شیعه در عراق رهبری می‌شود. «لواء الیوم» نام دیگر دسته «سرایا السلام» است. مقتدی صدر عرب شیعه است و مخالف رهبری شیعیان عراق توسط آخوندهای ایرانی است. او بسیار افراطی است و خواهان استقرار حکومت اسلامی است.

نتیجه گیری

چند نکته مهم در باره جریان‌های شیعه در منطقه خاورمیانه:
یکم، این گروه‌ها در سه کشور لبنان و سوریه و عراق تمرکز دارند. مناسبات تشکیلاتی آنها همیشه خیلی روشن نیست. آنها گاه در درون مجموعه بزرگ جبهه‌ای هستند، گاه در کارتل محدودتر دارای همکاری و وابستگی دو جانبه هستند و گاه از مجموعه‌های بزرگ جدا هستند و باندهای مجزا می‌باشند. همه آنها دارای ایدئولوژی اسلام شیعه هستند و خواهان جهاد شیعی هستند. این گروه‌ها در مجموع حالت کهکشانی دارند. این استراتژی تشکیلاتی مستعد اقدام‌های جنگی پارتیزانی تروریستی هستند.
دوم، این گروه‌ها بشکل قطعی با سپاه قدس ارتباط دارند و بنابراین گروه‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران می‌باشند. هدف این گروه‌های ضدامریکایی و ضداسرائیلی، همسوئی و فرمانبری از رژیم توتالیتر شیعه ایران هست. استراتژی این گروه‌ها تابع استراتژی بحران زا و جنگ طلبانه حکومت خامنه‌ای در خاورمیانه است. قاسم سلیمانی جنایتکار در پیدایش و سازماندهی این نیروهای نظامی و شبه نظامی نقش اساسی داشت.
سوم، حماس یک جریان اسلامیستی سنی فلسطینی است. این جریان، ضدیهود و ضد وجود اسرائیل است و از این زاویه همسو با استراتژی جمهوری اسلامی است. خامنه‌ای در جاه طلبی ضد یهودی و منطقه‌ای خود به این جریان تروریستی بسیار علاقمند بوده و کمک‌های نظامی و مالی بیشماری به حماس داده است. گروه فلسطینی تروریست «جهاد اسلامی» در همان خط استراتژیک است. بنیادگرایی اسلامی، شیعه و سنی، با مایه ایدئولوژی آنتی سمیتیسم و پول چپاول شده ایران، در یک جبهه قرار دارند. پس از هجوم تروریستی ۷ اکتبر ۲۰۲۳ علیه اسرائیل و جنگ اسرائیل برای نابودی حماس و تونلهایش، این جریان فاشیستی شکست عظیمی خورده و نیروهای زیادی را از دست داد.
چهارم، شیعه گری با این ابزارهای تشکیلاتی و پروپاگاند پلید ضد خرد، دارای یک استراتژی بین المللی است. هدف آن جهاد علیه جهان «کفر» و علیه دمکراسی و آزادی است، هدف آن اسیر کردن همه انسانها در ایدئولوژی مرگبار شهادت برای موهومات است. شیعه گری ایدئولوژی رژیم توتالیتر و طبقه حاکم در ایران است. این ایدئولوژی شیعه در ضدیت با فرهنگ ایران زمین و در تضاد عریان با ارزش‌های دمکراسی خواهانه است. متحدین این شبکه گسترده توتالیتاریسم شیعه، پوتینیسم و تمام ایدئولوژی‌های پوپولیستی می‌باشند. این گروه‌های تروریستی شیعه گردانهای ترور و خرابکاری بوده و در شرایط جنگ و آشفتگی جهانی و در شرایط تزلزل جمهوری اسلامی، وارد عمل شده و بحران‌ها را تشدید می‌کنند. همه این جریان‌های اسلامگرا یک خطر بزرگ برای ایران و جهان هستند.

جلال ایجادی
جامعه شناس، دانشگاه فرانسه
------------------------------------------
جلال ایجادی در کتابهای گوناگون در باره اسلام و قرآن و تروریسم اسلامی و نیز جنبش‌های اجتماعی در جهان و انقلاب‌های ایران نوشته است. آخرین کتاب او «انقلاب برای گسست، جامعه شناسی انقلاب زن زندگی آزادی»، ۳۳۰صفحه انتشارات فروغ. این نویسنده تا کنون کتاب «نواندیشان دینی، روشنگری یا تاریک اندیشی»، ۳۱۰ صفحه، نشر مهری، کتاب «جامعه شناسی آسیب‌ها و دگرگونی‌های جامعه ایران»، ۴۰۰ صفحه، انتشارات نشرمهری، کتاب «بررسی تاریخی، هرمنوتیک و جامعه شناسی قرآن»، ۳۸۰ صفحه، و کتاب «اندیشه ورزی‌ها در باره جامعه شناسی، فلسفه، زیستبومگرایی، اقتصاد، فرهنگ، دین، سیاست»، ۷۲۰ صفحه، چاپ نشر مهری، منتشر شده است. جلال ایجادی هر هفته پنج برنامه تلویزیونی در زمینه انقلاب، لائیسیته، دمکراسی، فلسفه، جامعه شناسی و نقد قرآن و اسلام، تهیه و پخش می‌کند. این برنامه‌ها را در یوتوب میتوانید مشاهده کنید. ایجادی آخرین اثر خود را بنام «بحران بزرگ زیستبوم جهان و ایران» در ۴۸۰ برگ، انتشارات فروغ، منتشر نمود.
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy