Thursday, Aug 29, 2024

صفحه نخست » وقتی احمد زیدآبادی در برخورد با نظام اسلامی ناز بشی بلا می شود!؛ ف. م. سخن

IMG_4407.pngیادش نه چندان بخیر زمانی که در خط مقدم جبهه بودیم وقتی سرباز جدیدی به ما می دادند با لباس های تر و تمیز و شلوار گتر کرده و پوتین واکس خورده ی سربازی، چندی باید می گذشت تا ایشان «ست آپ» اش را با ماها که به «آنگولایی» مشهور بودیم تنظیم کند و با زیر پیرهنی و شلوار کردی و قیافه های درب و داغون ریش گرفته و بدن بوی گند گرفته خود را هماهنگ کند.

بعضی ها هم که -مثل اوایل خدمت خودمان- نمی دانستند جنگ چیست و زخم چیست و خون چیست و بدن آش و لاش شده چیست و دشمن چیست و کشتن و کشته شدن چیست، خیلی ناز بشی بلا بودند و مثل بچه مثبت ها، با موهای شانه کرده، از کارهای بد جنگ مثل آدم کشتن و به طرف آدم تیر در کردن انتقاد می کردند بعد که اولین خمپاره بغل دست شان می ترکید و یک نفر بغل دست شان مثل گل سرخ بر زمین می افتاد، از این نظر هم با ماها کامپتیبل می شدند و می فهمیدند جبهه جنگ جای ناز بشی بلاها نیست و کسانی که نمی توانستند این موضوع را بفهمند که میدان جنگ، میدان چانه جنباندن های انسانی نیست و باید بزنی بکشی تا کشته نشوی، از جبهه فرار می کردند.

باری. دیدم جناب زیدآبادی، به خانم شیرین عبادی که از نفله شدن تروریست ها سخن گفته بود انتقاد کرده که چرا از واژه ی نفله استفاده کرده و ایشان با این طرز حرف زدن شایسته ی جایزه «جنگ نوبل» است نه جایزه ی صلح نوبل!

حالا بماند که تروریست های عرب و فلسطینی را حتی نفله نامیدن برایشان زیاد است و باید از عبارت های بسیار سخیف تر و کریه تر برای روانه ی چاه فاضلاب تاریخ شدن آن ها استفاده کرد، ولی خوب است ایشان جهت ست آپ کردن خودش با جامعه که ناسلامتی تحلیلگر سیاسی آن است به شعارهای بچه های خودمان که با سبزی پلو با ماهی و توپ تانک فشفشه همراه بود توجه کند و یک کم از فضای خانوادگی و سفر تفریحی و به اینجا و آنجا رفتن خارج شود و اگر هم خودش توانایی ستاپ شدن ندارد، دستکم با نظر دادن های با مزه اش جماعتی را که در حال دست و پنجه نرم کردن با حکومت نکبت اند به خشم نیاورد که البته این چیزها به ما مربوط نیست و می دانیم تاریخ و زمان خودش آدم ها را تنظیم می کند ان شاءالله تعالی!

یک بحثی هم دارم در مورد فحش دادن به دشمن ظالم و به قول بچه های امروزی «فوش» دادن که وقتی خدا با آن عظمت اش که یک فقره آفرینش اش خدات میلیارد سال نوری عرض و طول دارد، در کتاب مبین اش به دشمنان اسلام «فوش» می دهد و آن ها را از بد و بیراه هایی مثل خوک و خر و امثال این ها بی بهره نمی گذارد، چه انتظاری از بشر دوپای ایرانی هست که بر حکومت نمایندگان همان خدا بر زمین، خشم نگیرد و «فوش»های سنگینِ چارواداری به آن ها ندهد، باری در این مورد بعدها خواهم نوشت. :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy