Friday, Aug 30, 2024

صفحه نخست » آذرمیدخت طباطبایی اولین همسر علی شمخانی را بهتر بشناسیم

آذرمیدخت طباطبایی کیست؟

ایران بریفینگ - وی نخستین همسر از سه همسر علی شمخانی و مادر چهار فرزند ارشد دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی است. نام آذرمیدخت طباطبایی برای نخستین بار زمانی در رسانه ها منتشر شد که پرونده املاک الهیه تهران توسط روزنامه نگاران داخلی علنی شد.
طبق ویدئویی که مهدی صدرالساداتی در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده همسر اول علی شمخانی مالک یک مجموعه آپارتمانی لوکس در خیابان فرشته تهران است. البته ردپای آذرمیدخت طباطبایی در پرونده ویلاهای لواسانات نیز پررنگ است.
هرچند نقش داماد علی شمخانی در این پرونده بیش از دیگران مشهود است اما همسر اول دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی هم در این پرونده دخیل بوده است. خانواده علی شمخانی همچنین مجوز ساخت‌وساز گسترده در تهران، لواسان، اهواز، شوش و شمال ایران دریافت کرده‌اند.
آذرمیدخت اکنون ۶۸ سال سن دارد و در کنار فعالیت‌های اقتصادی به نام خودش و خانواده‌اش صاحب یک آژانس مسافرتی و مرکز پذیرش و اعزام دانشجو به اروپا و آمریکا است، این مرکز به نام گشتاور در تهران مستقر است اما در تبریز، اصفهان، شیراز و رشت نیز دفتر نمایندگی دارد. آگهی تبلیغاتی گشتاور به کرات در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان تبلیغ می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy