Thursday, Sep 5, 2024

صفحه نخست » مسافران قایق "بیل گیتس بریتانیا" در کابین پناه گرفتند و خفه شدند

UKbg.jpgایندیپندنت فارسی - بر اساس نتایج کالبد شکافی چهار نفر از هفت قربانی قایق لوکس غرق شده در نزدیکی سواحل سیسیل ایتالیا، قربانیان در زمان غرق شدن شناور زنده و در حالی‌که در کابین کشتی محبوس بودند خفه شده‌اند.

نیویورک پست به نقل از روزنامه ایتالیایی لا ریپابلیکا گزارش کرد دو زوج ثروتمند که مهمان قایق لوکس مایک لینچ، معروف به بیل گیتس بریتانیا بودند، بر اثر خفگی ناشی از نبود اکسیژن در کابین کشتی مرده‌اند. ماجرای غرق شدن کشتی تفریحی‌ای که مایک لینچ مدیرعامل سرشناس چند شرکت فناوری، به همراه دختر و چند مهمان سرشناس دیگر در آن اقامت داشتند، در بامداد دوشنبه ۲۹ مرداد، توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است.

این حادثه در پی طوفان شدید در آب‌های مدیترانه روی داد و از ۲۲ مسافر و خدمه این شناور لوکس، هفت نفر از جمله مایک لینچ، دختر ۱۸ ساله‌اش هانا، چهار دوست خانوادگی و یک سرآشپز، کشته شدند. اکنون مشخص شده است که کریس مورویلو، وکیل اهل نیویورک و همسرش ندا، به همراه جاناتان بلومر، رئیس بانک مورگان استنلی و همسرش جودی، پس از محبوس شدن در کابین قایق و در حالی‌که در جستجوی کیسه هوا و یا راهی به بیرون از اتاقک بوده‌اند، خفه شده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

معاینات کالبد شکافی پیکرهای مایک لینچ، دخترش هانا و یکی دیگر از قربانیان این حادثه به زودی انجام می‌شود. اگرچه در گزارش‌های اولیه، وقوع طوفان تابستانی دلیل این حادثه اعلام شد، علت دقیق واژگونی کشتی هنوز مشخص نیست. همسر مایک لینچ و ۱۴ نفر دیگر از این سانحه جان سالم به در بردند. سه خدمه قایق تفریحی، از جمله کاپیتان جیمز کاتفیلد، به اتهام قتل غیرعمد تحت بازجویی‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy