Thursday, Sep 5, 2024

صفحه نخست » افشاگری تکان دهنده دوست و همرزم محسن شکاری

zs.jpgمسیح علی نژاد در اینستاگرام نوشت: این ویدیو برای بار اول است که منتشر می‌شود. شخصی که در این ویدیو از آنچه در یکسال گذشته سرکوبگران جمهوری اسلامی بر سرش آورده‌اند، سخن می‌گوید نامش محمد محمدی ست.

دوست، همراه، همسایه و همرزم محسن شکاری. او که در انقلاب زن زندگی آزادی، هم در خیابان وهم در فضای مجازی (شناسایی سرکوبگران) فعالیت داشت در جریان اعتراضات خیابانی گلوله خورد. او را از روی تخت بیمارستان و ساعتی پس از عمل جراحی برای خارج کردن گلوله بردند و در همان وضعیت آویزان کردند و استخوانهایش را شکستند و روزها و هفته ها و ماهها زیر وحشیانه ترین شکنجه‌ها بود.


این ویدیو را ببینید تا بدانید که وقتی می‌گوییم اینها تبهکاران و جنایتکارانی هستند که لباس قانون و حکومت بر تن کرده‌اند از چه حرف می‌زنیم. تبهکاران هم با انسان زخمی و اسیر چنین نمی‌کنند.


دستگاه ضد امنیت جمهوری اسلامی درست وقتی که معدود رسانه‌هایی از دستگیری و شرایط سخت او مطلع شده بودند، خواهر باردار او را گروگان گرفتند تا با دروغ‌ رسانه‌ها را متقاعد کنند که خبر دستگیری صحت ندارد. در همان زمان پدر او را به خاطر اطلاعرسانی درباره ناپدید شدن فرزندش به قصد کشتن مورد ضرب و شتم قرار دادند به شکلی که هنوز پس از یکسال عوارض آن بر جسم و جان پدر پیر او هویداست.


یکسال سکوت خبریُ پرونده سازی و شکنجه هر روزه محمد محمدی، نتیجه این اقدامات تبهکارانه بود.


حالا او در شرایط وخیم جسمی که بدون اکسيژن حتی نفس کشیدن هم برایش سخت است، از داخل ایران لب به سخن باز کرده است. شاهدی زنده از جنایت علیه شهروندان عادی در جمهوری اسلامی که باید در سطح جهانی دیده شود. این ویدیو به خواسته و اصرار محمد محمدی و با وجود خطر امنیتی برای او منتشر می‌شود. این جوان آزادیخواه در اوج فشارها و محدویدتها حالا می‌خواهد تمام ایران و دنیا بداند چه بر سرش آورده‌اند.


مستندات بیشتری نیز از جنایات جمهوری اسلامی علیه او و خانواده او اکنون در اختیار ماست که در صورت لزوم آنها نیز منتشر خواهد شد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy