Friday, Sep 6, 2024

صفحه نخست » آقای آلمان! چرا ویدئوی بلعیدن زن جوان توسط روحانی مسلمان را حذف کردی؟؛ ف. م. سخن

17bd636082d8ec309e6b420395bee484d1ac27bd.pngکلمه ی مبتذل «اسلام هراسی» این روزها لقلقه ی زبان سوپر دمکرات ها و چپ های جهان شده است و این چندان عجیب نیست. این ها هر آن چه را که در کشورهای آزاد خودشان باعث خرابی و بحران شود دوست دارند و می خواهند زهر خود را به دولت های مستقر بریزند و در این اوضاع و احوال چه کار بهتر از حمایت از مشتی تروریست و جنایتکار و جماعت ضد آزادی و خرابکار!

اما این که دولت های مردم گرا دنبال این جماعت راه بیفتند جای تعجب و تاسف بسیار است.

اول این که آقای آلمان باید بداند فرق است میان مسلمانی که در خانه اش می نشیند و به ذکر و دعا و نماز خودش مشغول می شود و کاری به کار جامعه و مردم ندارد.

گمان نمی کنم هیچ انسان عاقل و سالم ی با اسلام چنین مسلمانانی مخالفت داشته باشد و از این اسلام بترسد یا بخواهد کسی را از آن بترساند.

اما اسلامی که می خواهد جهان را به آشوب بکشد، آزادی ها را حتی در کشورهایی که کشور آن ها نیست، نیست و نابود بکند، مردم را آزار دهد، جوانان را به خرابکاری تشویق کند، زنان را حتی در کشورهای غربی مورد آزار و اذیت قرار دهد، چنین اسلامی البته ترسناک است و باید به طور قطع بر ضد آن اقدام شود و به کسانی که با چنین اسلامی آشنا نیستند، با اقسام وسایل ارتباط جمعی خطر آن نشان داده شود و حتی جلوی آن با شدت و قاطعیت گرفته شود.

ماها که از چنین اسلامی در کشورهای خودمان گریخته ایم نیک می دانیم که این اسلام وحشتناک و وحشی، چه بلاهایی می تواند بر سر مردم یک کشور بیاورد.

نیازی به بر شمردن خرابکاری های این نوع اسلام در کشورهای غربی نیست. از کشتار و خرابکاری و ایجاد ترس و وحشت در انگلستان تا جنوب فرانسه تا آلمان تا اتریش و کشورهای دیگر دنیا تا همین اواخر که می بینیم وقیحانه به دنبال زنان آلمانی راه می افتند و آن ها را برای پوشاندن بدن امر به معروف می کنند. خوب است فیلم های این کارهای وحشیانه در رسانه های عمومی پخش می شود و همه از جمله دولتمردان غربی این وحشیگری ها را می بینند و از آسیب رساندن آن ها به خوبی مطلع هستند.

این که وحشی های تروریست مسلمان در اسراییل جوانان شرکت کننده در فستیوال رقص و آواز را از دم تیغ می گذرانند موضوعی نیست که خاص اسراییل و یهودی ها باشد. این وحشی ها همین کار ها را به شیوه های مختلف در ایران می کنند و در دل جوانان ایرانی مسلمان وحشت می افکنند. اگر اروپایی ها جلوی این تیپ مسلمانان را نگیرند، عجیب نخواهد بود که اینان در این کشورها هم خواهان پیاده کردن فرامین اسلام عزیزشان باشند و این نوع اسلام است که باید به درستی و تا دیر نشده از آن ترسید و هراسید. روش این جانوران، استفاده از امکانات دمکراسی و آزادی برای از بین بردن دمکراسی و آزادی است و اگر جلوی این ها از هم اکنون گرفته نشود، فردا قطعا دیر خواهد بود و این کشورها خسارت های سنگینی از جانب این مسلمانان متحمل خواهند شد.

فیلم نهی از منکر یک مسلمان هراس افکن در آلمان:



:::


ویدئوی حذف شده توسط مقامات بایرن به خاطر جلوگیری از اسلام هراسی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy