Thursday, Sep 5, 2024

صفحه نخست » درخواست آمریکا از شرکت‌های بزرگ فناوری برای کمک به دور زدن سانسور در ایران

6-4.jpg-خبرگزاری رویترز ششم سپتامبر (۱۶ شهریورماه) گزارش داد در جلسه نمایندگانی از کاخ سفید که پنجشنبه (۱۵ شهریور) برگزار شد، نمایندگان آمازون، الفابت گوگل، مایکروسافت و کلودفلر حضور داشتند.

-مقام‌های آمریکایی از شرکت‌های فناوری خواستند تا با استفاده از بودجه دولتی ابزارها و پهنای باند بیشتری را در اختیار کاربران در کشورهایی قرار دهند که اینترنت و فضای آنلاین در آنها سانسور می‌شود. در این گزارش آمده که کاربران در کشورهای ایران و روسیه هدف این ابزارها هستند.

-بر اساس گزارش Yahoo در این جلسه از این غول‌های فناوری خواسته شده تا پهنای باند بیشتری را در اختیار ابزارهای دور زدن اینترنت که دولت آمریکا آنها را تامین مالی می‌کند قرار دهند.

-شرکت OTF یک مجموعه‌ی غیرانتفاعی است که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد و هدف آن حمایت از آزادی اینترنت و مقابله با سانسور آن در سطح جهان است. لورا کانینگهام مدیر این شرکت در مصاحبه با رویترز گفت، در این جلسه تلاش بر این بود که غول‌های فناوری متقاعد شوند با استفاده از تخفیف یا یارانه به اپلیکیشن‌های VPN که توسط این صندوق تامین مالی شده است، پهنای باند بیشتری را اختصاص دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy