Friday, Sep 13, 2024

صفحه نخست » نخستین کار انقلابی پزشکیان! کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_3.jpgویژه خبرنامه گویا

نخستین کار انقلابی پزشکیان رییس‌جمهور ذوب در ولایت، یورش به سُفره‌های مردم به ویژه دهک‌هایِ متوسط و پایین جامعه، افزایش بهای نان و خالی‌تر کردن این سُفره‌هایِ پیش‌از‌این لاغر و مردنی بود!
دولت می‌گوید افزایش بهای نان ولی مردمانی این را دست در جیب و کیسه لاغر مردم کردن و دزدیدن می‌نامند:
"نان سنگک ساده از ۳ به ۵ هزار تومان، نان بربری ساده با آرد یارانه‌ای نوع یک، از ۱ هزار و هشتصد تومان به ۲ هزار و پانصد تومان و بربری ساده با آرد نوع دو ۲ هزار و پانصد تومان به ۳ هزار و پانصد تومان رسید.
نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید." برداشت از رسانه‌های درون ایران

به‌دین ترتیب بهایِ نان لواش ۴۰ درسد و نان سنگک ۶۶ درسد افزایش یافت. تازه این بهای نانی است که با آرد یارانه‌ای ساخته می‌شود! چه درخشان است آغاز کار این رییس جمهور ولایی، انقلابی و مبتکر! افزایش بهای بنزین نیز در نوبت است و البته اندکی مجال می‌دهند تا مردم از شوک افزایش بهای نان به درآمده و به آن خوکنند و دهک‌های پایین جامعه از این هم تکیده‌تر و وزنشان اندکی سبک‌تر از این‌که هست بشود تا زمینه برای دوباره دست‌کردن در جیبِ مردم گرفتار و دزدی انقلابی با افتخار و موفقیت دنبال‌شود.

پزشکیان، چون رییسی مبتکر و پُرتلاش!

در نخستین سفر خود به کشور همسایه عراق، پیشنهاد درخشانی از پزشکیان "تراوش" نمود. ایشان با غرور فرمودند که مرزهای مابین کشورهای اسلامی چون اتحادیه اروپا برداشته شوند! عراقی‌ها از این همه استعداد دَمی خشک و حیران شدند و داماد آقای رییس‌جمهور که بدون داشتن پست به عنوان "ژن برتر" هم‌راه پدر زن بود از دور اشاره کرد که نگو! پدر زن که دل‌گیر شده بود پس از جلسه در هُتل از داماد پرسید اشاره شما برای چه بود؟ ژن برتر گفتند می‌بخشید پدرزن جان شاید شما فراموش کردید که برنامه دیوار کشیدن در مرز با افغانستان و حتا پاکستان را داریم، ترکیه هم که درمرزها یا دیوار کشیده و یا دارد می‌کشد روی چه حسابی چنین پیشنهادی دادید؟

ابتکارهای شگفت در راه است!

وظیفه اصلی رییس جمهور ذوب در ولایت برای آموزش و پرورش را هم که شنیده‌اید که همه را انگشت به دهان نمود و نیاز به تکرار نیست. تازه دارد روشن می‌شود که رهبر دوراندیش چرا پزشکیان را به عنوان"اصلاح‌خواه" در برابر سعید‌جلیلی منفور علم‌کرد و شماری "اصلاح‌خواهان حکومتی" را به جنب و جوش انداخت. آن اندک رای دهندگانی اصلاحی که با خوش‌خیالی در این دام افتادند، اکنون می‌بینند که این رییس جمهور، جانشین آن "سقوط شده" از او انقلابی‌تر و ولایی‌تر است و "لکوموتیر" انقلاب را پُر‌شتاب‌تر به پیش خواهد راند! خیالِ رهبر معظم نیز راحت است که با این رییس جمهور، می‌تواند هم‌چنان متوهم و در رویایِ رهبری جهان اسلام و فروپاشی اسراییل و غرب ۴ سال دیگر برتخت نشسته باشد البته اگر مردم سربه‌راه باشند و خواب او را بازهم آشفته نکنند.

کوروش گلنام
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy