Saturday, Sep 14, 2024

صفحه نخست » سعید محمد: برای دیدن رئيسی اول باید جمیله علم‌الهدی را توجیه می‌کردیم!

kay.jpgکیهان لندن - سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد: برای دیدن رئيسی اول باید جمیله علم‌الهدی را توجیه می‌کردیم!

رحمت‌الله بیگدلی مدرس حوزه علمیه از قول سعید محمد از کادرهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبکه «ایکس»‌ درباره «دخالت‌های عجیب جمیله علم‌الهدی» دختر سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان «رضوی» و همسر سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم که اردیبهشت ۱۴۰۳ در سقوط مشکوک هلی‌کوپتر کشته شد، نوشته است: «اخیرا جلسه‌ای با سردار سعید محمد داشتم. آقای محمد می‌گفت: یکی از مشکلات ما در دوران مرحوم رئیسی دخالت‌های عجیب خانم علم‌الهدی در سیاست‌ها و عزل و نصب‌ها بود.

ما اگر می‌خواستیم رئیسی را ببینیم باید اول خانم علم‌الهدی را می‌دیدیم و او را توجیه می‌کردیم. آقای محمد افزود: من بارها با خانم علم‌الهدی برای ادای برخی توضیحات و توجیه ایشان دیدار داشتم و حسین شمسیان را تحت فشار خانم علم‌الهدی در مناطق آزاد به ‌کار گرفتم و وقتی هم فیلم... کیهان مطرح شد و او را برکنار کردم به ‌شدت از سوی رئیسی و خانم علم‌الهدی تحت سؤال بودم که چرا شمسیان را برکنار کرده‌ام؟!

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

حسین شمسیان از اعضای محوری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بود که حسین شریعتمداری به‌خاطر لو رفتن فیلم ... او وی را از کیهان تعلیق کرد، اما تحت فشار خانم علم‌الهدی و رئیسی در مناطق آزاد سمت گرفت!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy