Tuesday, Sep 17, 2024

صفحه نخست » خاک تو اون سرت! فایل صوتی جنجالی تماس‌ تلفنی یکی از نیروهای سرکوب با حسین رونقی

17.jpgحسین رونقی، زندانی سیاسی سابق، دقایقی از تماس‌های مکرر تلفنی تهدیدآمیز از طرف نیروهای حکومتی را منتشر کرد و نوشت: «ما را از سر بریده می‌ترسانی؟ ما اگر از سر بریده می‌ترسیدیم، در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم.

در روزهای اخیر، نیروهای امنیتی و حکومتی با تعدادی از فعالان، زندانیان سابق و خانواده‌های دادخواه تماس‌هایی با هدف وادار کردن آنان به سکوت برقرار کرده‌اند. برخی از این تماس‌ها و پیام‌ها همراه با تهدید، حتی تهدید به مرگ، بوده است. با این فشارها و تهدیدها نه از ایران می‌رویم، نه عقب‌نشینی می‌کنیم، و نه سکوت پیشه می‌کنیم.

نمونه‌ای از این تماس‌ها که در آن فرد تماس‌گیرنده با تهدید به حضور بر بالای سرم و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت، سعی در مرعوب ساختن و ساکت کردنم دارد. این اقدامات نه تنها تاثیری در اراده و باور ما ندارد، بلکه عزم ما را برای ادامه راهی که انتخاب کرده‌ایم، استوارتر می‌سازد.

از این تهدیدها نباید بترسیم؛ چرا که سکوت در برابر ظلم، خیانتی است نه تنها به خودمان، بلکه به تمامی افرادی که برای عدالت، آزادی و حقوق انسانی ایستاده‌اند. این گونه تهدیدها هرگز نمی‌تواند صدای حق‌طلبی ما را خاموش کند و ما در این مسیر با تمام توان و بدون هراس ادامه خواهیم داد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy