Monday, Sep 23, 2024

صفحه نخست » نخستین نشست مسعود پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی

23-1.jpgنخستین نشست مسعود پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی

آسوشیتدپرس در بازتاب نشست «مسعود پزشکیان» رییس جمهوری ایران با خبرنگاران در نیویورک، نوشت: رئیس جمهور ایران می‌گوید اسرائیل برای گسترش درگیری‌ها در منطقه، برای ایران «دام» پهن کرده است.

پزشکیان: اسرائیل به دنبال جنگ گسترده‌تر در منطقه است

مسعود پزشکیان، رییس دولت جمهوری اسلامی، در نشست خبری خود در نیویورک، نسبت به عواقب «غیرقابل بازگشت» یک جنگ منطقه‌ای هشدار داد.

پزشکیان اسرائیل را متهم کرد که به دنبال درگیری‌های «گسترده‌تر» در خاورمیانه است و می‌کوشد پای ایران را به این مناقشه بکشاند.

مسعود پزشکیان که عصر یکشنبه به وقت محلی وارد نیویورک شد، در طول مدت حضور خود علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اجلاس جانبی سازمان ملل با عنوان «میثاق برای آینده» که رؤسای جمهور و سران کشورها درباره برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشورها و راهکارهای برقراری صلح و امنیت در آن سخنرانی می‌کنند، امروز دوشنبه به وقت محلی به بیان دیدگاه‌ها خواهد پرداخت.

این سخنرانی شامگاه دوشنبه حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به‌وقت تهران برگزار می‌شود.

در همین زمینه:

مجید تخت‌روانچی، معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، گفت‌وگویش با انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در نیویورک را «صریح و سازنده» خواند و گفت که طی آن به طور خاص درباره لغو تحریم‌های هسته‌ای گفت‌وگو کردند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy