Tuesday, Oct 1, 2024

صفحه نخست » شدت گرفتن هزار ریشتری نفرت عمومی از رژیم، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgگزارشات واصله از مام میهن حاکی است: ازوقتی اسرائیل قهرمان، بعد از حمله وحشیانه هفتم اکتبر سال گذشته مزدوران تروریست رژیم به خاک اسرئیل، در حال پاکسازی این جنایتکاران از منطقه است. خامنه‌ای جنایتکار زن ستیز کودک کش و عامل اصلی کشتار مزبور در اسرائیل، چون زورش به اسرائیل نمی‌رسد و از ترس رهبران و ارتش قهرمان اسرائیل، به سوراخ موش خزیده، انتقام این شکست فاحش خود را از ملت ایران می‌گیرد و برای زهر چشم گرفتن از هشتاد میلیون ایرانی، بر تعداد اعدام فرزندان قهرمان میهن، به مراتب افزوده و در یک اقدام کاملا آشکار و معنی دار، کینه و نفرت خود از ملت ایران را، با اعلام عزای عمومی پنج روزه، بخاطر به درک واصل شدن رهبر جنایتکار گروه تروریستی حزب الله، نشان داده است.

این در حالی است. که در رابطه با فاجعه کشتار معدنچیان ایران، که مظلومانه بدون وسائل حفاظتی، جان خود را بخاطر بی کفایتی رژیم و قساوت نان در کشور اسلام زده و اختصاص نود در صد بودجه عمومی ملت ایران، به ارتکاب جنایت و تروریسم و صدور نکبت و شرارت انقلاب اسلامی، به منطقه و جهان، از دست داده و ملتی را عزادار نمودند، سکوت مطلق نموده است.
این امر، یعنی جنگ نابرابر یک رژیم مزدور اجنبی تا دندان مسلح، با ملت ایران، ملتی که سرانجام با وقایع اخیر، آموخت. که این گروه چند هزار نفره خبیث و بدخیم حاکم بر ایران، فقط زبان زور را می‌فهمد. پاسخ زور نیز همواره با زور بوده است. یعنی آن چیزی که ملت ایران، از رهبران قهرمان اسرائیل آموخت، بدیهی است. که نوبت بگرد، تا بگردیم، به زودی فرا می‌رسد. در نتیجه: دیکتاتور مفلوک معلول ذهنی، به پایان سلام کن. راستی: مزدور دیکتاتور بدخیم، سوراخ موش دانه‌ای چند!؟

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy