Monday, Sep 30, 2024

صفحه نخست » حکومت اسلامی، ببر کاغذی ـ هُشدار توماج صالحی و آن‌چه رُخ داد، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_3.jpgویژه خبرنامه گویا

• در آغاز درگذشت ۵۰ تن از کارگران شریف معدن طبس را به خانواده‌های این عزیزان از دست رفته و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

در این نوشته روی سخن نگارنده با آن شمار اندک هواداران فریب‌خورده حکومت، آن رده‌های میانی و پایینی سپاه و بسیج است که دستشان به خون و جنایت آلوده نیست که تا دیر نشده به خود آیند و به مردم بپیوندند. آن‌ها توجه کنند که رهبر و سرداران گنده گوی بیکاره چگونه زبان در کام گرفته‌اند و چگونه رهبر زورکی با آن همه ادعا با چه شتابی به سوراخ موش فرو خزیده است!

توماج صالحی هُشدار داده بود

توماج صالحی این جوان دلاور و پاک‌سرشت ایرانی با زبانی ساده به رهبر حکومت کودک‌کش، سرداران دزد و یاوه گویِ بی‌کاره و لشگر فریب‌خوردگان هُشدار داده بود که روزی می‌رسد که دنبال سوراخ موش باشید و "سوراخ موش بخرید". می‌بینید که آن روز فرا رسیده است. اکنون این جوان دلیر تنهابه سبب فاش‌گویی و هُشدار درستی که داده بود در زندان است با آسیب‌های جسمی شدیدی که بر او وارد کرده‌اند ولی هم‌چنان استوار، پابرجا و سربلند با جایگاهی ویژه و حقیقی در قلب بیش‌ترین شمار مردم ایران. آن رهبر زورکی، متوهم و روانی ولی اینک در کجاست؟ لرزان در سوراخ موش! می‌بینید روزگار چگونه می‌تواند رهبر پوشالی یک حکومت که نشان داده‌شد ببری کاغذین بیش نیست را به‌یک باره در سوراخ موش فروکند!

شما بسیجی و سپاهی به آینده‌ خود و خانواده خود اندیشیده‌اید؟

آیا آن‌چه این روزها رُخ می‌دهد تکانی در شما پدید نیاورده و شما را به اندیشه وا‌نداشته است که پس چه شد ادعاهای آن رهبری که دیگر خدا را هم بنده نبود و اینک حتا جرأت ندارد خود را نشان داده و آفتابی شود؟ چه شد آن عربده‌کشی‌ها و مبارزجویی‌ها؟ کجا رقت آن روزشمار برای پایان اسراییل؟ هیج اندیشیده‌اید که سرنوشت شما چه می‌شود؟ شما کسانی که در عین ساده لوحی فرمان‌بردار این رهبر روانی و سرداران دزد و آدم‌خوار شده‌اید و گاه شماری از شما دستتان را به خون جوانان بی‌گناه، بی‌پناه و دست‌خالی کشور که برادران و خواهران شما بودند آلوده کرده‌اید.
نیاز است که خوانندگان گرامی ویدئوی زیر را ببینند که مردم خشمگین لبنان چگونه به رژه موتوری هواداران نصرالله پس از مرگ او یورش برده و آنان را به شدت کتک می‌زنند. این میوه سال‌ها خشونت حزب‌الله و گروگان گرفتن مردم و دولت لبنان است:
https://www.youtube.com/watch?v=Ms9ZkYHPa8Q&ab_channel=VOAFarsi
برای آن کسانی که حقیقتن از گذشته خود پشیمان هستند تنها راه، برگشت از گذشته و درخواست بخشش از سوی مردم است.

سیاست حکومت در ترساندن لایه‌های میانی و پایین بسیج و سپاه

حکومت ریاکار و فتنه‌گر اسلامی سال‌ها است که برای تحریک بسیج و سپاه به کشتار و سرکوب شهروندان حق‌خواه و آزادی خواه، یک‌بند آنان را ترسانده است که اگر ما سرنگون شویم مردم همه شمار ا تکه‌تکه خواهند کرد و یا اگر ما برویم ایران سوریه و لیبی خواهد شد؛ شعاری که نقل‌ونبات دهان شماری از اصلاح‌خواهان حکومتی شکست خورده شناخته شده نیز شده است. ارتش سایبری حکومت در انتشار این تهدیدها و ایجاد ترس در میان این نیروها نقش فراوانی داشته و دارد. شوربختانه شماری از هم‌میهنان مخالف حکومت که جون من به شدت از این حکومت بیزار هستند نیز گاه در این دام افتاده و نادانسته به این پروپاگاندای رذیلانه حکومت دامان زده و می‌زنند، با تهدیدهایی از این گونه که بر هردرخت و تیرچراغ برقی آخوند یا بسیجی و سپاهی‌ای را حلق‌آویز می‌کنیم. سرچشمه این شعارها از درون حکومت و ارتش سایبری حکومت است.

جوانان ایران ولی هُشیارند

من باور دارم که جوانان تیزهوش، مبتکر و بالنده ایران با وجود همه سختی‌ها، رنج‌ها، ستم‌ها و نامردمی‌ها که تحمل کرده‌اند در صورت سرنگونی حکومت از هم‌اکنون برای پیش‌گیری و جلوگیری از اجرای نقشه‌های شوم آدم‌خواران، آماده و هُشیار هستند و هرگر اجازه نمی‌دهند که هنگام فروپاشی این‌حکومت چنان وحشیگری، که بی‌گمان از سوی پس‌مانده‌های حکومت خواهد بود، در جامعه ایران شکل بگیرد. من باور دارم که جوانان ایران محله به محله برای ایجاد نظم و یاری به مردم و جلوگیری از خشونت به هرکوششی دست خواهند زد و همه را به قانون‌مداری دعوت خواهند کرد. همه آدم‌کشان و تبه‌کاران برای محاکمه آشکار و بنا بر قوانین شناخته شده بین‌المللی، باید به دست قانون سپرده شوند. نگارنده نه تنها با اعدام این تبه‌کاران مخالف است که حتا با شکنجه آنان نیز مخالفت دارم. بزرگترین جشن ما و سرافکندگی و ننگ اینان هنگامی است که در برابر دوربینِ خبرنگاران از سراسز جهان با دست‌بند به دادگاه آورده شده و پاسخ‌گوی جنایت‌هایِ خود باشند.
من باور دارم که جوانان سرفراز ما، ایران آزاد را با تکیه بر قانون، منش و روش انسانی اداره کرده و ایران را از چرخه خون و خشونت بیرون خواهند کشید. باشد که چنین ایرانی با همت، درایت و کوشش این جوانان ساخته شود.

کوروش گلنام
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy