Tuesday, Oct 1, 2024

صفحه نخست » بیانیه فوری سپاه پاسداران + مسعود پزشکیان

sepah.jpgایسنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

این بیانیه یادآور می‌شود: چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.»

:::

مسعود پزشکیان پس از حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل، در شبکه ایکس نوشت: برای صلح و امنیت ایران و منطقه، پاسخ قاطع به اسرائیل داده شد، نتانیاهو بداند ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید

:::

- اخطار وزارت اطلاعات: کشور وارد وضعیت جنگی شده و هر گونه مطلب به نفع دشمن و تضعیف کشور، دولت، سپاه و ارتش خیانت به وطن محسوب شده و اخطار داده می شود مدیران کانال ها و گروه‌ها این مطلب را نشر دهند.

- خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد جمهوری اسلامی بدون ذکر نام نوشت که دستور شلیک موشک‌ها به سمت اسرائیل از سوی علی خامنه‌ای صادر شده است این مقام ایرانی افزود: «ایران به‌طور کامل برای هرگونه تلافی پس از شلیک موشک‌ها به سمت اسرائیل آماده است.»

- دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل: اگر اسرائیل جرأت کند پاسخ حملات جمهوری اسلامی را بدهد یک پاسخ قاطع و کوبنده دریافت خواهد کرد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy