Thursday, Oct 3, 2024

صفحه نخست » هشدار کارشناس صداوسیمای جمهوری اسلامی نسبت به امنیت علی خامنه‌ای در نماز جمعه!

3-2.jpgکیهان لندن - در شرایطی که گفته شد علی خامنه‌ای رهبر نظام نماز جمعه ۱۳ مهرماه را در مصلی تهران اقامه می‌کند، کارشناس صداوسیمای جمهوری اسلامی روی آنتن زنده نسبت به امنیت وی هشدار داد.

او گفت: «آیا از اشتباه سقوط هلی‌کوپتر رئیس جمهور یا سهل‌انگاری در ترور اسماعیل هنیه درس لازم را آموخته‌ایم؟ فردا نایب امام زمان در نماز جمعه حاضر می‌شوند. ما تجربه لازم را عملیاتی کرده‌ایم؟ آیا مطمئن هستیم که مشکلی پیش نمی‌آید؟» که مجری ادامه صحبت‌های وی را قطع کرد و گفت: «انشاءالله اسرائیل مرتکب هیچ غلط اضافه نخواهد شد.» حضور علی خامنه‌ای در نماز جمعه پس از آن اعلام شد که برخی منابع از جمله رویترز گزارش دادند که بعد از کشته شدن حسن نصرالله در بیروت، خامنه‌ای به مکان امن منتقل شده است.

قرار است نماز جمعه تهران به اقامت خامنه‌ای مصلی (عباس آباد) برگزار شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور تهران) ممنوعیت‌های ترافیکی اعلام کرده و در بسیاری از خیابان‌های آن مناطق نیروهای امنیتی مستقر شده‌اند.

دو روز پیش از این سازمان پدافند غیرعامل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اتفاقات افتاده و همچنین احتمال گسترش حملات سایبری به زیرساخت‌ها، وضعیت آماده‌باش سایبری اعلام شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy