Friday, Oct 4, 2024

صفحه نخست » تدابیر امنیتی شدید برای نماز جمعه خامنه ای + فیلم

friP.jpgاستفاده از سگ‌های مواد منفجره‌یاب جهت تامین امنیت نماز جمعه

ایندیپندنت فارسی - خبرگزاری دانشجو، تصاویری تحت عنوان ویدیوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از «سگ‌های مواد منفجره‌یاب و واحد‌های چک و خنثی» منتشر کرده است.

براساس این گزارش، این تصاویر در محل مصلی تهران و معابر منتهی به این محل ثبت شده است که قرار است نماز جمعه به امامت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در آن برگزار شود. این نماز جمعه در حالی برگزار می‌شود که ساعاتی قبل از آن، پناهگاه زیرزمینی رهبران حزب‌الله در جنوب بیروت که در آن جلسه تشکیل داده بودند، هدف بمب‌های سنگرشکن اسرائیل قرار گرفت و گفته می‌شود که هاشم صفی‌الدین، پدرشوهر زینب سلیمانی و اصلی‌ترین گزینه جانشینی حسن نصرالله هم در آن حضور داشته است.

قرار است پیش از نماز جمعه ۱۳ مهر، مراسمی برای حسن نصرالله، دبیرکل کشته شده حزب‌الله برگزار شود که هنوز تدفین او انجام نشده است.

برخی گزارش‌های تایید نشده به احتمال برگزاری مراسم تدفین در روز جمعه در کربلا یا بیروت اشاره دارد. به گزارش فارس، شروع برنامه مصلی تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تهران است و پس از مداحی‌ها، با وقت اذان، خطبه خامنه‌ای آغاز می‌شود.

رهبر جمهوری اسلامی در ۲۷ دی ۱۳۹۸، دو هفته پس از کشته شدن قاسم سلیمانی در حمله پهپادی در بغداد و حمله موشکی سپاه با هشدار قبلی به پایگاه عین‌الاسد نیز در نماز جمعه تهران خطبه خواند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy