Friday, Oct 4, 2024

صفحه نخست » کشور تاریخی ایران مساوی با رژیم ولایت فقیه نیست! ناصر مستشار

Iran.jpgرژیم ولایت فقیه به سرکردگی خامنه‌ای، سرنوشت‌ کشور تاریخی ایران را با ۹۲ میلیون جمعیت بازی گرفته است و می‌خواهد ایران را باردیگر به ورطه جنگ و ویرانی بکشاند!

هشت سال جنگ ایران و عراق با آن‌همه کشته و ویرانی کافی نبود، آخوندها حالا می‌خواهند ایران را به مصاف یک جنگ خانمانسوز با اسرائیل و طبعأ آمریکا بزرگترین حامی دولت تل آویو بکشانند تا از ایران ویرانه‌ای باقی بماند!

صبر حکومت اسرائیل از تحریکات رژیم اسلامی لبریز شده است و قصد دارد به دومین موشک پرانی آخوندها در روزهای آینده پاسخ دهد!
خامنه‌ای حق ندارد با سرنوشت کشور و مردم ایران بازی کند!
۴۵ سال شعار مرگ بر اسرائیل و عربده کشی برای محو اسرائیل، کار را به اینجا کشانده هست که دولت اسرائیل می‌خواهد به ایران حمله نظامی بکند!
به رهبران اسرائیل باید گفت که رژیم ولایت فقیه نماینده و دولت قانونی کشور و ملت ایران نیست.
رژیم ولایت فقیه حق ندارد بنام مردم ایران شعار نابودی اسرائیل سر دهد و زمینه ساز جنگ باشد!
اکثر نویسندگان ایرانی در صد ساله اخیر تاکید داشته‌اند که رژیم‌های حاکم بر کشور ایران مساوی با ایران نبوده و نیستند. این معادله در همه کشورهای جهان معتبر بوده و هست. زمانی شاهان قاجار با وحدت با روحانیت، بخود لقب قبله عالم داده بودند و روحانیتی که برای بجای آوردن نماز به قبله مسلمانان جهان یعنی رو به کعبه
می‌ایستادند، هرگز قبله عالم بودن شاهان را شرک نمی‌دانستند.
حکومت‌های مختلفی در ایران روی کار آمده‌اند و رفته‌اند اما ایران باقی مانده و باقی خواهد ماند!
اگر مسعود پزشکیان که خود را نماینده مردم می‌داند و همچنین خود را منتقد اعمال ناشایست ضد ایرانی حاکمان می‌داند، چرا به میان مردم نمی‌رود و مردم را مقابل رژیم ضد ایرانی قرار نمی‌دهد؟
جنگ حزب‌الله لبنان با اسرائیل مساوی با جنگ مردم ایران با اسرائیل نیست!
حزب الله لبنان تاکنون تحت فرمان رهبران جمهوری اسلامی بسر برده است. جمهوری اسلامی سالهاست که با برپائی سازمان دست نشانده خود یعنی حزب الله در جنوب لبنان، عملا با اسرائیل هم مرز شده است. حزب الله همواره بیشتر کمک‌های مالی خود را بطور مستقیم از جمهوری اسلامی دریافت کرده است. جنوب لبنان اینک سالهاست که بعنوان یکی از استان‌های حکومت ولایت فقیه تبدیل گشته است و بخشی از بودجه و در آمد نفتی مردم ایران را در ازای فقر و تنگدستی ملت ایران به خود اختصاص داده است. بهمین خاطر حزب الله همواره تحت اوامر جمهوری اسلامی علیه اسرائیل در آماده باش بسر برده و علبه اسرائیل موشک پرانی کرده‌اند و اینک با اسرائیل در حال جنگ است!
اما مردم ایران هیچ جنگی با همسایگانش و بخصوص اسرائیل ندارد و حاکمان اسلامی حق ندارند بنام مردم ایران در خاورمیانه اتش افروزی نمایند!

ناصر مستشار
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy