Friday, Oct 11, 2024

صفحه نخست » "ف.‌م. سخن"، یکى از فرآورده‌هاى شگفتِ جمهورى جهالتِ اسلامى!

Reza_Allamehzadeh.jpgرضا علامه‌زاده

این حضرتِ آقائى که ده دوازده سالى است با نام مستعار ف.‌م. سخن "سایت خبرنامه گویا" را قُرق کرده و در درى‌ورى‌نویسى دستِ کمی از ده‌نمکى و شریعتمدارى ندارد، یکى از محصولات قابل مطالعه‌اى است که جمهورى جهالت اسلامى به عنوان مخالف خود و یک انقلابى دو آتشه تحویل خارج از کشور داده است.

ابدا از این حرف منظورم وابسته بودن یا مامور رژیم اسلامى بودن او نیست. منظورم خلق یک موجود ضدِ رژیم جمهورى اسلامى است که در پول‌پرستى و عدم پایبندى به اخلاقِ فردى و اجتماعى از سرداران سپاهِ اسلام که همپالگى و هم‌کیسه‌های سابقش بودند کم نمى‌آورد.

یک روز از، به زبان خودش "شاهزاده رضا پهلوى" گلایه مى‌کند که چرا رو به او نشان نمى‌دهد و او را به بازی نمی‌گیرد، روز بعد در پاچه‌خوارى از "شاهزاده" حد و مرز نمى‌شناسد. راستش نه من حوصله‌ی نقلِ قول آوردن از او در این زمینه دارم و نه شما حوصله‌ی خواندن دوباره‌ی آن را!

همین آدم، بسیار پیش از گرم شدن دکانِ جنگ‌طلبان، از حمله نظامى به ایران از هر کس که زر و زورى داشته و دارد - چه عربستان باشد و چه امریکا- حمایت مى‌کرد و حالا دارد براى "نتانیاهو" خودش را مى‌کشد. نامه‌نگارى‌هاى عاشقانه‌اش با او در "سایت گویا نیوز" صدها - و نه هزارها، البته! - لایک مى‌گیرد!

این جمهورى جهالت که بیش از چهل سال است بر ثروتِ انسانی و مادی یک ملت بزرگ چنبره زده، محصولات عجیب‌الخلقه کم نداشته است. ولى این یک قلم، واقعا تحفه است؛ کسى که به سازنده فیلم "جنایت مقدس" که ۳۰ سال پیش، وقتى او هنوز دست در دست سپاه اسلام داشت جنایات رژیم مورد ستایش او در آن زمان را برملا کرده، انگِ حامى جمهورى اسلامى بودن مى‌زند!

این آقا در مورد بیانیه‌اى که امضاى من هم زیر آن است این‌گونه دهن لقى مى‌کند: "با صراحت و با صدای بلند می‌گوییم این جمعیت ۳۶۰ نفره و بیانیه‌شان فقط و فقط به نفع جمهوری نکبت در جهت حفظ آن است. "

من هم با همان صراحت و با همان صداى بلند مى‌گویم که تو و امثال تو - گرچه قبول دارم امروز مخالف رژیم اسلامى هستید -، ولى در پول‌پرستى و عدمِ پایبندى به اخلاقِ فردى و اجتماعى، کپىِ برابر اصلِ مقامات رژیمى هستید که مدتى است با آن قهر کرده‌اید. شما هم مثل بسیاری از سردارانِ سپاه و کارکنانِ بیت رهبری آماده فروش خود به هر کس که پول بیشتری (یا لایک بیشتری!) بدهد هستید!

رضا علامه‌زاده
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy