Monday, Oct 14, 2024

صفحه نخست » مسخره بازی یی به اسم «صلح دوستی»ِ چپ ایرانی!؛ ف. م. سخن

IMG_5544.jpegبازی «صلح دوستی»ِ چپ های ایرانی را مسخره بازی می نامیم چون واقعا مسخره است!

کدام ابلهی در جهان هست که طرفدار و خواهانِ صلح نباشد؟! کدام ابلهی در جهان هست که طرفدار جنگ باشد؟!

اما دوستان چپ ایرانی، همیشه پوششی داشته اند به نام صلح دوستی در حالی که روسای بزرگ شان -حالا چه شوروی، چه چین- در حال ساختن سلاح های مهیب کشتار جمعی و تجهیز و گسترش ارتش های خود بوده اند!

خاطرم هست یکی از سازمان های جنبی حزب توده ایران، «جمعیت ایرانی هواداران صلح» بود! بهانه صلح طلبی شان هم این بود که سرمایه داران جهانی و امپریالیست های جنایتکار خواهان جنگ هستند و سوسیالیست ها و کمونیست های نازنازی خواهان صلح! ظاهرا عمه جان من بود که می خواست موشک های اتمی را در کوبا بیخ گوش امریکا مستقر کند و یک جنگ هسته ای تمام عیار به راه بیندازد.

روش حزب توده همیشه این بود که نه به نام خودش که می توانست حساسیت ایجاد کند، بلکه به نام های دیگر خیلی معقول و مقبول مثل همین جمعیت ایرانی هواداران صلح یا «شورای نویسندگان» (در مقابله با کانون نویسندگان) یا «جمعیت حقوق دانان دمکرات» یا «کانون صنفی فرهنگیان» آدم ها را جذب می کرد و به نام این جمعیت ها نشریه های خیلی مقبول و وزینی بیرون می داد مثل نشریه ای که زنده یاد «به آذین» به اسم «اتحاد دمکراتیک مردم ایران» بیرون می داد و خلاصه با اینجور پوشش ها کار خود را که در نهایت در جهت اهداف حزب توده و شوروی بود پیش می بُرد.

این روزها که دیگر از سازمان و سازمان بازی و حزب و این ها خبری نیست و پنش تا آدم همفکر حتی نمی توانند دور یک میز بنشینند و یک حزب درست حسابی به راه بیندازند، آقایان چپ، به اسم صلح طلبی، اطلاعیه و بیانیه صادر می کنند، و عده ای انسان صاحب نام ولی غیر چپ را فریب می دهند و امضا جمع می کنند، در جایی که مثلا حماس تروریست و آدمخوار جلوی چشم آدم ها و دوربین ها هزار و خرده ای جوان اسراییلی را سلاخی می کنند، و کاری می کنند که حماس مثل شوروی سابق و کوبا مظلوم و بی گناه نشان داده شود و اسراییلی ها جنگ افروز و آدمکش.

نه آقایان! این حقه بازی هاتان شاید در گذشته که تجربه ی مشابهی در دست نبود، کارساز می بود، ولی این روزها با این وضعیت اسف بار فردی و فکری که شماها دارید، جز مسخره بازی نام دیگری نمی تواند بگیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy