Saturday, Oct 19, 2024

صفحه نخست » توصیه به دوستان جوان ام: مراقب باشیم با احساسات میهن دوستانه مان بازی نشود؛ ف. م. سخن

IMG_5755.jpegاسراییل در حال آماده کردن خود برای زدن اهداف تعیین شده در جمهوری نکبت اسلامی ست و این تهاجم به زودی صورت خواهد گرفت.

می دانم که بسیاری بر این عقیده اند که جوانان امروز خودشان به همه چیز آگاه هستند و مثلا ممکن نیست تحت تاثیر احساسات میهن دوستانه شان قرار بگیرند و بعد از تهاجم اسراییل، احساسات ضد جنگ و ضد تجاوز به ایران شان غلیان کند و ناخودآگاه در جبهه جمهوری نکبت قرار گیرند.

البته که تبهکاری های حکومت نکبت به حدی رسیده است که به نظر می رسد محال ممکن باشد کسانی که مخالف او هستند تحت هیچ شرایطی، در کنارش قرار گیرند اما باید هشدار داد که دستگاه تبلیغات جهنمی جمهوری اسلامی با به کار بردن روش های موثر می تواند بر اذهان مردم خاصه جوانان تاثیر بگذارد.

ما باید مراقب باشیم که در این دام نیفتیم و تحت تاثیر احساسات میهن دوستانه مان قرار نگیریم.

زمانی که بلژیک در بسته های خیارشور صادراتی موشک پیدا کرد و رفسنجانی را به عنوان عامل خرابکاری معرفی کرد، عده ای از اصلاح طلبان با به کار گرفتن نشریات و نویسندگان خود در اینترنت، شروع به تمسخر بلژیک و ماجرای خیارشور کردند و عده ای از جوانان آن دوره به نفع رفسنجانی و جمهوری نکبت و بر ضد بلژیک موضع گرفتند.

ممکن است فردا که اسراییل با سلاح های دقیق خود به قلب تهران و به مخفی گاه مسوولان حمله کند و نقاط حساس نظامی و افراد حکومتی را مورد هدف قرار دهد، باز احساسات مخالفِ «تجاوز بیگانه» شدت پیدا کند و تبهکاری های حکومت نکبت تحت الشعاع قرار بگیرد.

به نظر من لازم است از هم اکنون و پیش از آغاز تهاجم، موضوع لزوم و منفعت این تهاجم برای مردم ایران را جوانان در نزد خود به خوبی حلاجی کنند تا در زمان وقوع تهاجم، مانع از تاثیر گذاری احساسات رقیق «میهن دوستانه» شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy