Monday, Oct 21, 2024

صفحه نخست » هشدار اسرائیل به حزب‌الله + ادعای جنجالی شبکه تلویزیونی عربی‌زبان الحره

euroisr.jpgاگر بار دیگر یک رهبر اسرائیلی را هدف بگیرید، ضاحیه را «با خاک یکسان» می‌کنیم

یورونیوز - شبکه خبری الحدث عربستان به نقل از منابع ناشناس نوشت که اسرائیل به حزب‌الله پیام داده چنانچه بار دیگر یکی از رهبران اسرائیل را هدف قرار دهند، ارتش اسرائیل منطقه ضاحیه در جنوب بیروت را که پایگاه حزب‌الله در پایتخت لبنان محسوب می‌شود، با خاک یکسان خواهد کرد.

این پیام ظاهراً از طریق یک شخص ثالث و پس از حمله حزب‌الله با پهپاد به اقامتگاه شخصی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در شهر ساحلی قیصریه فرستاده شده است.

در زمان وقوع این حملۀ پهپادی، نخست‌وزیر و همسرش در خانه نبودند.

ادعای شبکه تلویزیونی «الحره»: کشورهای حوزه خلیج فارس از حملات اسرائیل به ایران حمایت کرده‌اند

شبکه تلویزیونی عربی‌زبان «الحره» مستقر در ایالات متحده، در گزارشی ادعا کرد که کشورهای حوزه خلیج فارس از حملات اسرائیل به ایران حمایت کرده‌اند.

این شبکه تلویزیونی اعلام کرد درحالی که ایران به تماس‌های فشرده با کشورهای همسایه ادامه می‌دهد و حتی آنها را در صورت کمک به اسرائیل در حمله احتمالی تهدید کرده، کشورهای حوزه خلیج فارس پیام‌هایی به اسرائیل فرستادند و بر لزوم پاسخ «سخت و روشن» تل‌آویو به تهران تاکید کرده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

«الحره» می‌نویسد که این اطلاعات را از یک منبع بلندپایه اسرائیلی به دست آورده است و می‌افزاید که این کشورها از اسرائیل خواسته‌اند تا قبل از هر پاسخی به ایران، به آنها اطلاع دهند تا در صورت قرار گرفتن در معرض ضدحمله، اقدامات احتیاطی را به اجرا گذاشته باشند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy