Monday, Oct 21, 2024

صفحه نخست » انتشار غیرمنتظره «پیش‌بینی احمد یاسین» در رسانه‌های حکومتی

yasin.jpgایران وایر - رسانه‌های جمهوری اسلامی، روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به شکلی هماهنگ اقدام به بازنشر مطلبی مربوط به یک سخنرانی احمد یاسین، بنیان گذار گروه تروریستی حماس کرده‌اند که در آن وی می‌گوید اسراییل در سال ۲۰۲۷ از بین خواهد رفت.

به نوشته این رسانه‌ها، احمد یاسین در این مصاحبه در اواخر دوران حیاتش گفته است: «من می گویم انشاالله اسرائیل در ربع اول قرن آینده از بین خواهد رفت و می گویم به طور مشخص در سال ۲۰۲۷ اسرائیل وجود نخواهد داشت.»

اظهارات بنیان‌گذار گروه تروریستی حماس در حالی از سوی این رسانه‌ها بازنشر شده است که حماس در ضعیف‌ترین وضعیت خود در ده‌های گذشته قرار دارد و رهبران اصلی خود را از دست داده است.

یحیی سنوار، رهبر گروه حماس که نقش کلیدی در حملات هفت اکتبر داشت، چهارشنبه ۲۵ مهر به‌ دست نیروهای اسرائیلی در جنوب نوار غزه کشته شد.

پیش از وی، اسماعیل هنیه، رییس وقت دفتر سیاسی حماس هم در روز ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، در حالی که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان در تهران به سر می‌برد، در محل اقامت خود در شمال تهران کشته شد.

اسراییل تاکید کرده که به جنگ با حماس تا آزادی همه گروگان‌ها و نابودی کامل حماس ادامه خواهد داد و این گروه هیچ نقشی در آینده نوار غزه ایفا نخواهد کرد.

احمد یاسین که رسانه‌های حکومتی اظهارات وی را بازتاب داده‌اند، در سال ۱۹۸۷ میلادی گروه تروریستی حماس را تشکیل داد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

وی که یک بار نیز با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی دیدار کرده بود، در ۲۲ مارس ۲۰۰۴ با شلیک چند موشک از سوی یک هلی‌کوپتر اسراییلی کشته شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy