Saturday, Oct 26, 2024

صفحه نخست » جزئیات موج اول حملات اسرائیل به جمهوری اسلامی

به گزارش فارس: چند پایگاه نظامی در تهران مورد حمله اسرائیل قرار گرفت

خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، گزارش داده اهداف حمله اسرائیل چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران بوده است. به نوشته فارس، برخی صداها هم مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است.

توییت اکانت ارتش اسرائیل:

idftwt.jpg

ارتش اسرائیل اعلام کرد که «در جواب به حملات متدوام رژیم ایران علیه اسرائیل طی ماه‌های گذشته و مطابق با دستورالعمل‌های رده‌های سیاسی، به‌طور دقیق به اهداف نظامی در ایران حمله کرده است»

روزنامه معاریو: بیش از ۱۰۰ جنگنده اسرائیلی در این عملیات شرکت داشتند.

رسانه‌های اسرائیلی: ارتش اسرائیل رادارهای پدافند هوایی در عراق سوریه و ایران را بمباران کرد رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع خود گزارش داده‌اند، اسرائیل در جریان حملات جمعه شب به ایران، رادارهای پدافند هوایی در عراق سوریه و مراکز نظامی در ایران را بمباران کرده استو

n12A.jpgرسانه های دولتی از حداقل پنج انفجار در اطراف پایتخت تهران را تایید کرده اند

گفته می شود این تصویر مربوط به پادگان نزدیک اتوبان فتح است

گزارش ها حاکی از آن است که هم مقر و هم یک پادگان سپاه در این منطقه مورد هدف قرار گرفته شده اند.

padegan.jpgکانال سپاه: بنابر گزارش‌های اولیه صداهای شنیده شده ناشی از فعالیت پدافند هوایی در تهران بوده است./ هیچ خبری تابدین لحظه مبنی بر انفجار و آتش سوزی در مراکز عمومی، سیاسی و زیرساختی تهران گزارش نشده است./ وضعیت در فرودگاه‌های تهران نیز عادی است.

کانال امنیتی صابرین نیوز: حمله اسرائیل به چند سایت نظامی محدود شده است تا از واکنش جدی ایران جلوگیری شود، همانطور که ایالات متحده خواسته بود.

خبرنامه گویا - در مجموع، به نظر می رسد که این پاسخ اسرائیل حملاتی دقیق ولی محدود برای هدف قرار دادن سایت های سپاه در اطراف تهران و پایتخت بوده است. مسئولین نظامی تا روشنایی روز درک کاملی از آسیب های وارد شده نخواهند داشت. به نظر می رسد که در میان اهداف اسرائیل، یک سایت موشک پدافند هوایی و یک پایگاه هوایی در نزدیکی تهران بوده اند.

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy