Saturday, Oct 26, 2024

صفحه نخست » ۱۰ کشته در حمله به دو خودروی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی

dead.jpgایران وایر - گروه مسلح جیش‌العدل، روز شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳، با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مسلحانه به دو خودروی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در شهرستان تفتان را برعهده گرفت.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ساعاتی پیش تأیید کرد که این حمله مسلحانه به دو واحد گشت پاسگاه انتظامی گوهرکوه در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

طبق اعلام وزارت کشور، در این حمله ۱۰ نفر از سربازان و کادرهای فراجا کشته شده‌اند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، نام ۹ تن از آنان را اعلام کرده که شامل چهار سرباز وظیفه با نام خانوادگی «علیزاده، پریشانی، نوربخش، و صالحی» و همچنین شماری از اعضای کادر نیروی انتظامی از جمله «ایمان درویشی، علیرضا آقاجانی، مهدی خموشی، نعمت نوری، و هادی زارع» بوده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

حساب کاربری اخبار وزارت کشور در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است وزیر کشور پس از این حمله به تیمی متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور دستور داد تا ضمن ‌بررسی ابعاد حمله گوهرکوه تفتان نتیجه را فورا به اطلاع مردم برسانند.

جیش العدل: «نظامیان کشته شده در شهرستان تفتان اقدام به یورش به منازل مردم و سرکوب اهالی منطقه کرده بودند.»

به گزارش حال وش / امروز ۵ آبانماه ۱۴۰۳، سازمان مسلح جیش العدل در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد یک واحد گشتی متشکل از دو خودروی نیروهای نظامی در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان مورد هدف قرار گرفته و ده سرنشین این واحد گشتی کشته شده‌اند و نیروهای نظامی کشته شده را نظامیان عنوان کرد که اقدام به یورش به منازل اهالی آن منطقه و سرکوب مردم کرده بودند.

در بیانیه جیش العدل که در کانال تلگرام آن منتشر شده آمده است: «بخش اطلاعات و امنیت سازمان جیش العدل آگاه شده بود امروز ۵ آبان ماه یک جلسه امنیتی در فرمانداری شهرستان تفتان واقع در نوک آباد در حال برگزاری است. بر اساس اطلاعات دریافتی موضوع این جلسه هماهنگی میان ارگان های امنیتی-نظامی و اجرایی حاکمیت بوده است که در این جلسه برای پیشبرد برنامه هایی که با مخالفت مردم مواجه هستند و همچنین سرکوب مردم معترض مشورت و هماهنگی صورت گرفته است.

اسامی ده تن از نیروهای نظامی کشته‌ شده در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان توسط جیش العدل

به گزارش حال وش / امروز شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳، رسانه‌های حکومتی جمهوری اسلامی اسامی ده نفر از نیروهای نظامی کشته شده در پی تیراندازی افراد مسلح جیش العدل به خودروهای نیروهای نظامی در منطقه گوهرکوه از توابع شهرستان تفتان را علام کردند.

هویت نیروهای کشته شده نظامی در این حمله به شرح زیر آمده است:
۱- سروان «نعمت الله نوری» اهل زابل
۲- «مهدی پریشانی فروشانی» اهل خمینی شهر
۳- «صالح نوربخش حبیب آبادی» اهل اصفهان
۴- «پویا صالحی یلمه علی آبادی» متولد مبارکه
۵- ستوان سوم «ایمان درویشی» اهل شهرستان کلاله
۶- استوار دوم «علیرضا آقاجانی امیرهنده»متولد لاهیجان
۷- ستوان سوم «مهدی خموشی علی آبادی» اهل مشهد
۸- «علیرضا علی زاده» اهل شیراز
۹- استوار یکم «هادی زارع باغبیدی» اهل متولد یزد
۱۰- گروهبان یکم «پویا رحمت طلب ضیابری» اهل رشت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy