تصاویری به دست توانا رسیده است که استاد صادق منصوری استاد خوشنویسی معروف در مشهد را ر بیمارستان در حالی نشان میدهد که دستبند و پابند به او بسته شده است.

آقای صادق منصوری از بازداشت شدگان مراسم هفتم زنده یاد خسرو علیکردی است. چهارشنبه شب پس از آنکه حال او بد شد، از زندان وکیل آباد مشهد به بیمارستان امام رضا منتقل شد.
او در مراسم هفتم خسروع علیکردی دست نوشتهای از خودش را که شعری از صائب تبریزی است، را بالا گرفت:
«مرگ را داغ عزیزان بر من آسان کرده است»
این تصاویر بسیار دردناک است. استاد صادق منصوری، معروف به این است که فردی مسالمتجو است. او اهل هنر و استاد خطاطی است و شاگردانی بسیاری به جامعه هنری ایران تحویل داده است.
اینکه چنین کسی را حتی در بیمارستان روی تخت، به صورت توهینآمیز و با دستبند و پابند نگه دارند، چه معنایی جز ترس حکومت، دارد؟

















