دوشنبه 21 مهر 1382

اعضای جديد هيات مديره انجمن متخصصان روابط عمومی انتخاب شدند، وبلاگ روابط عمومي

چهارشنبه هفته گذشته مطابق با 16 مهرماه سال جاری، دومين مجمع ساليانه ی انجمن متخصصان روابط عمومی در محل فرهنگسرای انديشه (نرسيده به سيد خندان)برگزار شد.

در اين نشست که اعضای انجمن متخصصان حضور داشتند 3 نفر به اتفاق آرا جايگزين اعضای هيات مديره ای شدند که به دلايلی استعفا داده و يا کناره گيری نموده بودند.

در اين جلسهء رای گيری که با حضور نماينده وزارت کشور برگزار شد، دکتر زارعيان (رييس انجمن)، مهندس تنگ شير(بازرس) و سيد محسنی (خزانه دار) به ايراد سخن پرداختند و گزارشی از عملکرد دوران فعاليت خود را برشمردند.

در پايان و پس از نطق کوتاه و اعلام برنامه نامزدها، آقايان حامد اسماعيلی، خجسته نيا و اميرپور به عنوان اعضای جديد هيات مديره و مهندس تنگ شير به عنوان بازرس و حميد شکری به عنوان (بازرس علی البدل) انتخاب شدند.

بنابراين علاوه بر نفرات جديد راه يافته به هيات مديره، دکتر زارعيان، باقريان، سفيدی و سيد محسنی نيز کماکان ازاعضای هيات مديره سابق نيز در جلسات حضور دارند.

در اين جلسه اعلام شد اساسنامه انجمن حدود 40 روز قبل به تصويب وزارت کشور رسيد.

پيش بينی می شود در انتخاب رييس هيات مديره انجمن با حضور اعضای جديد، مجدداً دکتر زارعيان به رياست انجمن منصوب شود.

در ابتدای اين نشست، گزارشی از عملکرد انجمن متخصصان روابط عمومی در قالب يک برگ A4 به اعضاء داده شد که شامل دو بخش: مديريت و سازماندهی (10 بند)، و اجرايي (15 بند) بود.

آقای کاظم متولی استاد روابط عمومی در اين جلسه به هيات مديره انجمن پيشنهاد کرد ارتباط خود را از طريق مکاتبه با اعضاء حفظ نمايند

[لينک مطلب اصلي]

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/237

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعضای جديد هيات مديره انجمن متخصصان روابط عمومی انتخاب شدند، وبلاگ روابط عمومي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016