چهارشنبه 17 دي 1382

انتشارات خاوران: ديدار با قادر عبدالله، پنجاه و هشتمين همايش ديدار و گفتگو با اهل قلم، ۱۱ ژانويه

انتشارات خاوران
دیدار و گفتگو با اهل قلم
سال هفتم _ همايش سوم (پنجاه و هشتمين همايش)

ديدار و گفتگو با
قادر عبدالله

در بخش اول برنامه، قادر عبدالله گفتاری خواهد داشت با عنوان «نویسنده در فرار، یا نوشتن به زبان دیگری». در این گفتار، مهاجرت، ادبیات و زبان، سه محور بررسی خواهد بود. در بخش دوم، قادر عبدالله پيرامون اين گفتار و كارنامه ی ادبی اش با حاضران به گفتگو خواهد نشست.

متولد سال ۱۳۳۳ در ایران، قادر عبدالله در رشته فیزیک تحصیل کرده است. پیش از آمدن به خارج، از او در ایران دو رمان منتشر شده است. در این دوره، همچنین در یکی از روزنامه هایِ اپوزسیون قلم زده است.
قادر عبدالله در سال ۱۳۸۸ از ایران خارج شده و در هلند، به عنوان پناهنده سیاسی ساکن میشود. در هلند، او مستقیماً شروع به نوشتن به زبان هلندی می کند. تا کنون از او دو مجموعه داستان و دو رمان به زبان هلندی منتشر شده است.
قادر عبدالله در میان مردم هلند از محبوبیت زیادی برخوردار است و در یکی از مهمترین روزنامه های این کشور در ستونی مخصوص به خود، به طور مرتب می نویسد.
کتابهای او به چندین زبان ترجمه شده اند. انتشارات گالیمار در فرانسه نیز از او مجموعه قصه les jeunes filles et les partisanes و رمان Le voyage des bouteilles vides را منتشر کرده است.

ساعت پنج بعد از ظهر يكشنبه ۱۱ ژانویه 200۴

ورودی 3 ارو

Khavaran – 49 rue Defrance – 94300 Vincennes – Mêtro : Château de Vincennes
Tél : 01 43 98 99 19

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2996

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتشارات خاوران: ديدار با قادر عبدالله، پنجاه و هشتمين همايش ديدار و گفتگو با اهل قلم، ۱۱ ژانويه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016