يكشنبه 26 بهمن 1382

صدرعاملي: سينماي ايران سالي با كمترين نظارت را سپري كرد، فارس

خبرگزاري فارس: رسول صدرعاملي، كارگردان سينماي ايران تصريح كرد: سينماي ما سالي با كمترين نظارت را پشت سر مي‌گذارد و اين به دليل سعه صدر مسوولان سينماي ايران است.

به گزارش خبرگزاري فارس، كارگردان فيلم به ياد ماندني «من ترانه 15 سال دارم» همچنين درباره ارزيابي خود از بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر گفت: جشنواره امسال باشكوه‌تر از سال گذشته بود و شايد اين مسأله به پوشش خبري بهتر جشنواره و سعه صدر مسوولان برمي‌گردد.
وي افزود: آرامش و شأني كه امسال بر مجموعه فيلمسازان ما حاكم بود باعث شد تا شاهد يك جشنواره باشكوه باشيم البته چند فيلمساز خوب هم داشتيم كه به نظر مي‌رسد حقشان تا حدودي ضايع شده است ولي اين مسأله هميشه هست و فكر نمي‌كنم عمدي در آن بوده باشد.
صدرعاملي كه امسال به عنوان عضو هيأت داوران سازمان ملي جوانان در اهداي جوايز جنبي جشنواره نيز نقش داشت، افزايش تعداد سيمرغ‌ها و جوايز جشنواره را نيز مثبت ارزيابي كرد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا بازي خانم ترانه عليدوستي در فيلم «شهر زيبا» نسبت به فيلم «من ترانه 15 سال دارم» پيشرفتي داشته كه باعث شد سازمان ملي جوانان يكي از جوايز خود را در بخش بازيگري زن به ايشان اهدا كند؟ گفت: به هر حال ترانه عليدوستي يك بازيگر با استعداد است كه مي‌تواند روز به روز پيشرفت كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4662

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صدرعاملي: سينماي ايران سالي با كمترين نظارت را سپري كرد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016