چهارشنبه 29 مهر 1383

رئيس سازمان صدا و سيما تاسيس شبکه هاي خصوصي را تکذيب کرد، ايلنا

ضرغامي:
ستاد ويژه تبليغات رياست جمهوري از مدت ها پيش تعيين شده و فعاليت هاي خود را انجام مي دهد

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس سازمان صدا و سيما، گفت : ستاد ويژه تبليغات رياست جمهوري از مدت ها پيش تعيين شده است و فعاليت هاي خود را انجام مي دهد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، عزت الله ضرغامي امروز در حاشيه جلسه هيات دولت در مورد اظهارات سخنگوي دولت مبني بر اينكه مصوبات دولت كمتر از رسانه ملي پخش مي شود؛ گفت : افكار عمومي در اين زمينه بهترين قاضي است كه شبكه هاي صدا و سيما كاملا در خدمت دولت و فعاليت هاي دولت است.
وي افزود: اين موضوع نيازي به استدلال ندارد و هر كسي خودش كنتور بينداز آمار و ارقام آن را در مي آورد.
ضرغامي درخصوص ارتباط خبر ساعت 5/8 شبكه دو با انتخابات رياست جمهوري، گفت : به نظر من اين يك توهم است و ما با آن موافق نيستيم .
وي افزود: اين برنامه حركت جديد و متفاوت خبري است كه جذابيت هاي خودش را دارد و در ادامه بايد تقويت شود.
رئيس سازمان صدا و سيما با رد تلويحي تاسيس شبكه هاي خصوصي صداو سيما، گفت : در همين شبكه هاي خودمان بخش خصوصي حضور زيادي دارد.
ضرغامي در پاسخ به سوالي در مورد علت معرفي كردن دولت به عنوان عامل گراني ها در كشور از سوي صدا و سيما با بيان اينكه وظيفه داريم به عنوان رسانه مشكلات مردم را مطرح كنيم، اظهار داشت : اگر گراني وجود دارد مردم آن را لمس مي كنند وظيفه رسانه ملي اين است كه آن را طرح مي كند، چرا كه اين رسانه متعلق به‌‏مردم و مستقل است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اينكه مشكل گراني به چه كساني و چه سياست هايي بر مي گردد، يكي ديگر از وظايف صدا و سيما است كه ملاحظه مي‌‏كنيد دستگاه هاي مختلف و در سطح وسيع دولت، در مورد آن مسووليت دارند كه به هر حال در صدا و سيما سياست هاي خود را تبيين مي‌‏كنند.
ضرغامي در ادامه تصريح كرد : طرح اين مسايل مربيان نظرات مسوولين مختلف كشور در نهايت به حل مشكلات كمك خواهد كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13320

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس سازمان صدا و سيما تاسيس شبکه هاي خصوصي را تکذيب کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016