جمعه 25 دي 1383

رمانی از یک ایرانی مقیم آلمان چاپ می شود، سينا

تهران، خبرگزاری سینا
داستان بلند " ماه در حلقه انگشتر " نوشته مسعود کریم خانی (روزبهان) منتشر می شود.
به گزارش سینا، مسعود کریم خانی( روزبهان) از نویسندگان و شاعران ایرانی مقیم آلمان است که تاکنون تمام آثارش در کشورهای آلمان و سوئد منتشر شده .
" ماه در حلقه انگشتر " اولین اثر داستانی اوست که پس از مجموعه های شعر " آواز بومیان زمین " و " شعرهایی که شاعرانشان را گم کرده اند " منتشر می شود.
این کتاب توسط نشر چشمه چاپ خواهد شد و ناشر درباره آن چنین نوشته است: « در گریز از روایت آن چه سپری شده است، رمان " ماه در حلقه انگشتر " شکل می گیرد. روزبهان با تبدیل کردن گذشته به اکنون و حذف فاصله مکانی، غیبت را به حضور و روایت را به رویت نزدیک می کند و بدین شگرد از واقعیت واقعیت راه به واقعیت رمان می برد...

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این رمان که در عین حال بر معبری از عرفان می گذرد به نقد ناتوانی تاریخی انسان شرقی می پردازد هنگامی که می خواهد بگوید و باید بگوید: " دوستت دارم". " ماه در حلقه انگشتر " با اسلوب قطعه نویسی و با نگرشی در چارچوب رمان نو تحریر یافته است. رمانی که باید ارام خوانده شود تا ارتباطات مینیاتوری بندهای گوناگون آن با یکدیگر دریافت شود. »
مسعود کریم خانی (روزبهان) همچنین دو کتاب نیز در نقد شعر با نام های " نه چندان به ضرورت " و " قناری در متافیزیک کلمه " نوشته و چاپ کرده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16900

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رمانی از یک ایرانی مقیم آلمان چاپ می شود، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016