جمعه 17 تير 1384

استقبال از فيلم «زن زيادي» در آمريكا، ميلاني فردا در دانشگاه استنفورد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


زن زيادي، آخرين ساخته ي تهمينه ميلاني كه همزمان با اكران آن در ايران در آمريكا نيز به نمايش در آمده است با استقبال مردم مواجه شده است .

ميلاني كه هم اكنون به مناسبت نمايش اين فيلم در لس آنجلس به سر مي برد روزجمعه به خبرنگار هنري ايسنا گفت : اكران اين فيلم تادوماه آينده در سينما ميوزيك هال لس آنجلس ادامه دارد و در صورت استقبال بيشتر، اكران آن ادامه خواهد داشت

ميلاني همچنين روز شنبه (فردا ) نهم ژولاي در دانشگاه استنفورد ايالت كاليفرنيا سخنراني مي كند .

ميلاني، سومين ايراني است كه در اين دانشگاه سخنراني مي كند و پس از حضور در آمريكا به هندوستان سفر خواهد كرد .

جشنواره فيلم كلكته كه از جشنواره هاي معتبر در هندوستان محسوب مي شود تابستان امسال برنامه بزرگداشت و مروري بر آثار تهمينه ميلاني را برگزار مي كند .

به گزارش ايسنا اين جشنواره در اين دوره از برگزاري خود ،مجموعه اي از آثار اين كارگردان سينماي ايران را به نمايش خواهد گذاشت .اين جشنواره پنج سال پيش فيلم دوزن از ساخته هاي ميلاني را به عنوان فيلم افتتاحيه خود به نمايش گذاشته بود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«زن زيادي» آخرين ساخته تهمينه ميلاني بعد از «واكنش پنجم» است ودرباره «سيما» زني است كه همراه شوهرش براي رساندن زن جوان بيوه‌اي كه همسرش را به تازگي از دست داده است، راهي سفر مي‌شوند. در طول سفر «سيما» به رابطه «صبا» با شوهرش مشكوك مي‌شود و... . اين فيلم پس از فيلم هاي بيد مجنون و خيلي دور خيلي نزديك به عنوان فيلم سومين فيلم برگزيده تماشاگران جشنواره فجر شناخته شد .

براساس همين گزارش در «زن زيادي» امين حيايي - مريلا زارعي - پارسا پيروزفر - السا فيروز آذر - كيكاوس ياكيده - مهدي اميني خواه، الناز فيروز آذر - آرميتا مرادي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25614

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استقبال از فيلم «زن زيادي» در آمريكا، ميلاني فردا در دانشگاه استنفورد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016