شنبه 30 مهر 1384

آثاری از پسران موسیقیدانان برجسته به بازار موسیقی عرضه شد، مهر


بعد از انتشار آثاری از "همایون شجریان"، "حافظ ناظری" و "تهمورث پورناظری"، "کامیل یغمایی" و " سیاوش کامکار" نیز آثارشان را روانه بازار موسیقی ایران کردند.
به گزارش خبرنگار مسیقی "مهر"، به تازگی آلبومی از " کامیل یغمائی" پسر "کورش یغمائی" نوازنده گیتار و خواننده موسیقی پاپ به بازار موسیقی ایران با نام " بر فراز ابرها" منتشر شده است.

این اثر موسیقی پاپ که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده است، حاوی قطعاتی چون " شبی دیگر"،"ریشه های پائیز"،"آبی"،"تلاش برای ماندن"،"پانیک"،"آنسوی ابدیت" و "روکسی پروکسی دات کام" است.

"کامیل یغمائی" که از کودکی در کنار پدرش و بردارش "کاوه یغمائی" به فراگیری موسیقی پرداخته است، در 10 سالگی اغاز به نوازندگی کرده و در یازده سالگی به هنرستان عالی موسیقی راه یافته است.

آلبوم "بارانی بر دریا" نیز اثر "سیاوش کامکار" فرزند "پشنگ کامکار" و "سودابه سالم" به تازگی به بازار موسیقی ایران آمده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در این اثر که به نوازندگی سنتور ایرانی اختصاص دارد و در شاخه "موسیقی تجربی" منتشر شده است ، قطعاتی چون " قطره باران"،"پریشان "،"بارانی بر دریا"،"مهتاب"،"بداهه نوازی در نوا"،"موج"،"پرواز"،"رخش"،"دریا" و "خزان" گنجانده شده اند.

سیاوش کامکار از سال 75 فراگیری موسیقی و ریتم را آغاز کرده است و از سال 83 شروع به ضبط کارهایش نموده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26861

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آثاری از پسران موسیقیدانان برجسته به بازار موسیقی عرضه شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016