يكشنبه 7 اسفند 1384

عزت الله انتظامی: بازیگر و کارگردان در موفقیت یک اثر مکمل یکدیگر هستند، سينمای ما

سينماي ما - عزت الله انتظامی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کارگردانی بسیار قوی در کنار بازیگری توانا و خوب مهمترین دلیل موفقیت یک اثر سینمایی است که می‌تواند آن را به پرفروش ترین اثر سینمایی تبدیل کند و در جدول فروش سینمایی ایران حرف اول را بزند....
کارگردانی قوی و بازیگری خوب مهمترین دلیل موفقیت یک اثر سینمایی است که می‌تواند آن اثر را به پرفروش‌ترین اثر سینمایی تبدیل کند و آن را در صدر جدول فروش سینمای ایران قرار دهد.
بازیگر فیلم ستاره‌ها افزود: اگر در ساخت یک فیلم سینمایی فقط به بازیگر تکیه کرد و دیگر جنبه‌های موثر در ساخت و تولید یک اثر را نادیده گرفت، ‌به طورحتم آن اثر نمی‌تواند در جذب تماشاگر موفق باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند چون یک بازیگر با راهنمایی‌های یک کارگردان می‌تواند شخصیت موجود در فیلمنامه را به خوبی ایفا کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این بازیگر تصریح کرد: همانگونه که یک بازیگر نمی‌تواند در موفقیت یک فیلم موثر واقع شود، یک کارگردان نیز نمی‌تواند به تنهایی اثر خود را بدون حضور بازیگران مطرح و حرفه‌ای داستان خود را به درستی پیش ببرند و در جذب تماشاگر و راضی نگه‌داشتن آنها موفق عمل کند.
بنابراین بازیگر و کارگردان درموفقیت یک اثر مکمل یکدیگر هستند. انتظامی در پایان گفت: اگر همه سینماگران به این اصل مهم توجه داشته باشد به طور حتم از یک سینمای ارزشی و متعالی برخوردار خواهیم بود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29017

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عزت الله انتظامی: بازیگر و کارگردان در موفقیت یک اثر مکمل یکدیگر هستند، سينمای ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016