سه شنبه 6 تير 1385

بهای بليت سينماها از فردا تغيير می يابد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

رئيس شورای صنفی نمايش خبر داد: از فردا قيمت بليت سينماها تغيير می يابد.

همايون اسعديان در گفتگو با خبرنگارهنری ايسنا، گفت: طی درخواستی که چندی قبل از سوی شورای صنفی نمايش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص افزايش بليط‌های سينما ارائه شد،امروز طی ابلاغيه‌ای وزارت ارشاد، نسبت به افزايش قيمت بليط سينماها موافقت کرد و از فردا قيمت بليت سينما افزايش خواهد يافت.

وی در باره رقم افزايش قيمت بليط‌ها گفت: سينماهای ممتاز از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان، سينمای درجه يک از ۱۰۰۰ به ۱۲۰۰ و سينماهای شهرستانها و درجه ۲ بين ۷۰۰ و ۱۰۰۰ تومان قيمت بليت‌هايشان تعيين شده است.

اسعديان به يکی از دلايل طول کشيدن اين طرح از زمان مطرح شدن تا اجرا اشاره کرد و گفت: وزارت ارشاد (اداره کل نظارت و ارزشيابی) بعد از درخواست ما، نسبت به افزايش قيمت بليت سينما ، می‌خواست کار کارشناسی انجام دهد و در همين راستا انجام داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين وی به يکی ديگر از دلايل تاخير اشاره کرد و افزود: با شروع جام جهانی اين تصور می‌شد که سينماها با افت فروش مواجه شوند و اگر در آن شرايط قيمت بليت سينماها را افزايش می‌داديم اين تصور پيش می‌آمد که برای کاهش تعداد مخاطبين می‌خواستيم از طريق افزايش بليت،جبران کنيم اما با توجه به اينکه دو سه هفته‌ی از جام جهانی گذشته است و نه تنها فروش سينماها افت نکرد بلکه با فروش خوبی مواجه بوديم زمان مناسبی برای اجرای اين طرح است.

اسعديان همچنين متذکر شد: دو فيلم «آتش بس» و «چند می‌گيری گريه کنی» که کف فروش دارند- با توجه به افزايش قيمت بليت سينما- کف فروش آنها براساس تعداد تماشاگر محاسبه خواهد شد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30749

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهای بليت سينماها از فردا تغيير می يابد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016