شنبه 28 مرداد 1385

رئيس کمپانی سونی پيکچرز در نامه‌ای خواستار معرفی "آفسايد" به آکادمی اسکار شد، سينمای ما

سينمای ما - متن زير، نامه مايکل بارکر رئيس کمپانی سونی پيکچرز است که پخش جهانی «آفسايد» را برعهده دارد. وی در نامه ای خطاب به معاونت امور سينمايی وزارت ارشاد، رئيس خانه‌ی سينما و رئيس کانون کارگردانان و. همچنين خود فيلمساز خواستار نمايش عمومی اين فيلم در ايران و همچنين معرفی آن به عنوان نماينده ايران برای اسکار بهترين فيلم خارجی زبان شده است . متن نامه بدين شرح است:


آقای جعفری جلوه - معاونت امور سينمايی وزارت ارشاد
آقای رضا ميرکريمی ( رئيس خانه صينما ) آقای عليرضا رئيسيان ( رييس کانون کارگردانان ) آقای جعفری پناهی
آقايان عزيز
من از طرف کمپانی سونی پيکچرز کلاسيک با شما تماس می‌گيرم تا نهايت افتخار خود را از اينکه پخش کننده آمريکايی فيلم تحسين شده آفسايد ساخته جعفر پناهی هستيم را به اطلاع برسانيم. از آغاز موفقيت جهانی سينمای ايران در دهه ۹۰ تاکنون ما از طرفداران سينمای ايران بوده ايم و سعادت پخش فيلم‌های مهم ايران از جمله رنگ خدا و رای مخفی را هم داشته ايم.
کارنامه درخشان فيلم «آفسايد» در جشنواره های جهانی فيلم و برخوردهای اشتياق آميز تماشاگران در نمايش‌های آزمايشی فيلم در آ»ريکا به ما نويد می دهد که منتقدين فيلم و مهمتر از آن تماشاگران آمريکايی هم به شدت از اين فيلم استقبال خواهند کرد. در و.اقع من لحظاتی پيش با خبر شدم که آفسايد برای نمايش در چخل و چهارمين دوره جشنواره معتبر نيويورک هم برگزيده شده است . اين فيلم در چند هفته آينده هم در جشنواره جهانی تورنتو نمايش داده خواهد شد . ما در کمپانی سونی اميدواريم کميته انتخاب فيلم ايران «آفسايد» را به عنوان نماينده ايران برای اسکار بهترين فيلم خارجی زيبان مورد اعتنما قرار دهد. نمايش عمومی فيلم در ايران چنين امکانی را برای فيلم فراهم خواهد کرد. ما به شما اطمينان می دهيم که فيلم را چه در نمايش عمومی اش در آ»ريکا و چه در راه دستيابی به جايزه اسکار حمايت خواهيم کرد.
ما عميقا معتقديم آفسايد معرف شايسته‌ای برای فرهنگ ايران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر خلاف بسياری از فيلم‌های ايرانی که گرايش به نشان دادن جنبه های تاريک شرايط انسانی دارند اين فيلم داستان روحيه بخشی است در مورد زنان جوانی با اراده قوی که با وقار، انسانيت و طنز بازگويی می شود. آفسايد به راستی تصويری از ايران و ايرانيان ارائه می کند که ما کمتر در آمريکا ديده‌ايم.
اميدوارم اين فيلم با ارزش را در تصميماتی که می گيريد مورد اعتنای جدی قرار دهيد.

با صميميت مايکل بارکر
رئيس کمپانی سونی پيکچرز

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31311

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس کمپانی سونی پيکچرز در نامه‌ای خواستار معرفی "آفسايد" به آکادمی اسکار شد، سينمای ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016