شنبه 13 خرداد 1385

افزايش نااميدی‌ از اکران "آفسايد" با پخش گسترده‌ی CD فيلم، سينمای ما

سينمای ما - فيلم «آفسايد» جديدترين ساخته جعفر پناهی که به تازگی توانست جايزه خرس نقره‌ای جشنواره برلين را کسب کند هنوز در انتظار دريافت پروانه نمايش برای اکران عمومی در سينماها به سر می برد. اين در حالی است که اين فيلم به صورت vcd با کيفيت خوب در سطح شهر پخش شده است.‌
به گزارش خبرنگار سينمای ما اين فيلم به جريان ورود چند دختر در زمان برگزاری بازی فوتبال ميان تيم های ايران و بحرين و اتفاقاتی پيرامون صعود ايران به جام جهانی آلمان می پردازد. تلاش های جعفر پناهی جهت نمايش عمومی اين فيلم با توجه به موضوع مرتبط با جام جهانی، همزمان با اين روبداد مهم نتيجه ای در بر نداشته و ماههاست که اين فيلم در انتظار پروانه نمايش است.پخش cd اين فيلم در سطح شهر تهران در آستانه جام جهانی اميدها برای اکران اين فيلم در سينماها را کم رنگ تر کرده است. بسياری اميدوار بودند اين فيلم با توجه به موضوع جالب و ساخت خوب و همچنين تب جام جهانی که اين روزها در کشور وجود دارد می تواند رکود فروش سينماها را بشکند.
به گزارش سايت سينمای ما گويا«آفسايد» هم به سرنوشت ديگر فيلم های پناهی تبديل شده که نتوانستند پروانه نمايش در ايران را دريافت کنند و پس از مدتی cd اين فيلم ها در سطح شهر در دسترس همگان قرار می گرفت.هم اکنون «آفسايد» در چند کشور نظير کره ، انگلستان و سوئيس و .. در حال اکران است اين در حالی است که بيش از ۲۰ کشور امتياز نمايش عمومی اين فيلم را خريداری کرده اند.‌

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چندی پيش پناهی با حضور در تمرينات آماده سازی تيم ملی فوتبال گفته بود: "قرار نيست نااميدی از نمايش فيلمم سبب شود از تلاش برای پخش فيلم دست بردارم و هر لحظه اين موضوع را پيگيری می‌کنم".
علی سرتيپی پخش کننده اين فيلم نيز گفته بود: با وجود گذشت چند ماه ، هنوز به درخواست رسمی ما برای نمايش عمومی اين فيلم هيچ پاسخ رسمی داده نشده ، اما همه دوستان اظهار می کنند که به زودی مساله اکران آن حل خواهد شد. اعتقاد دارم که "آفسايد" صد در صد پروانه نمايش خواهد گرفت و به دليل اين که موضوع اين فيلم به فوتبال مربوط می شود اميدوارم که همزمان با جام جهانی به نمايش عمومی برسد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30246

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افزايش نااميدی‌ از اکران "آفسايد" با پخش گسترده‌ی CD فيلم، سينمای ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016