سه شنبه 31 مرداد 1385

"دوم دام وارد می شود"، وبلاگ سيدابراهيم نبوی بار ديگر فعال شد

سيدابراهيم نبوی بار ديگر وبلاگ خود را فعال کرد. "دوم دام دات کام" که بيشتر وبلاگ يا سايت شخصی تر نبوی است مدتی خاک خورد و اينک دوباره با همت وی قرار است مرتب تر به روز شود. ابراهيم نبوی در آخرين نوشته خود در "دوم دام دات کام" با عنوان "دوم دام وارد می شود" نوشته است:

"خیلی اوقات به این فکر می کردم که کارهایی را که جز در حوزه طنز سیاسی روزانه می نویسم، باید چه کنم؟ چیزهایی مثل طنزهای کاملا غیر سیاسی یا نسبتا غیرسیاسی، داستانهای کوتاه، حتی قسمتی از رمان، شعر، معرفی کتابهای جدیدم، عکس هایی که می گیرم، نوشته هایم درباره موسیقی، تحقیقات ادبی ام درباره طنز، جوک هایی که می سازم یا بازنویسی می کنم، فرهنگستان اصطلاحات جدید ادبی و هزارنوع کار دیگری که گرفتارشان هستم و الآن روی دل آرشیوم باد کرده است و یا حتی طنزهایی که دیگران برایم می فرستند...

دوم دام را که راه انداخته بودم با چنین انگیزه ای بود. بعدا به دلیل مشغول بودن در گویا و روز و بی بی سی و جاهای دیگر نشد آن چیزی که می خواستم بشود. در حال حاضر شدیدا احساس می کنم به چنین فضایی نیازمندم. به همین دلیل دوم دام را راه می اندازم، این وب سایت بخش غیرسیاسی من است و جز نطق های حسنی چیز دیگری که بوی طنزسیاسی روز بدهد در آن نخواهید یافت. دوست دارم هفته ای یکی دو نوشته از کارهای انبوهی که در این چند سال نوشته ام و عرضه نکرده ام در آنجا بگذارم و شاید که آرشیوی هم بشود از نوشته های من و چه بسا که ترجمه انگلیسی نوشته هایم را هم بگذارم. به همین دلیل بزودی در دوم دام کارهای مرا بیش از پیش خواهید خواند. ضمنا می توانم نوشته هایی را که برایم می فرستید در دوم دام بگذارم، فقط کارهای غیرسیاسی در این جا گذاشته می شود، لطفا به جای دست زدن به فرستنده به آنتن های خودتان دست بزنید."

علاقمندان می توانند برای رجوع به "دوم دام دات کام" روی نشانی زير کليک کنند:
http://doomdam.com/

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31328

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"دوم دام وارد می شود"، وبلاگ سيدابراهيم نبوی بار ديگر فعال شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016