دوشنبه 22 آبان 1385

احتمال توليد "پدرخوانده ۴" قوت گرفت، مهر

در پی موفقيت کتاب‌های "بازگشت پدرخوانده" و "انتقام پدرخوانده"، شرکت فيلمسازی پارامونت تصميم گرفت امکان ساخت فيلم‌های بعدی از مجموعه آثار پرفروش "پدرخوانده" را بررسی کند.
به گزارش خبرنگار مهر، هر دو کتاب را مارک وينيگاردنر نوشته و پارامونت حقوق ساخت اقتباس سينمائی آنها را از آن خود کرده، اما بر خلاف اخبار قبلی که از ساخت فيلم در ايتاليا خبر می داد، تهيه کنندگان اعلام کردند تصميم ندارند از لوکيشن های اين کشور برای فيلمبرداری "بازگشت پدرخوانده" استفاده کنند.

تنها مشکل موجود انتخاب بازيگران است و از آنجا که داستان فيلم بين زمان شکل گيری "پدرخوانده" و "پدرخوانده ۲" به وقوع می پيوندد، بايد بسياری از شخصيت های فيلم را به مدد رايانه و جلوه های ويژه بازآفرينی کرد. از سوی ديگر تهيه کنندگان فيلم اعلام کردند احتمال انتخاب دوباره بازيگران وجود دارد و اين احتمال وجود دارد که هنرپيشه جديدی جايگزين بازيگران قديمی "پدرخوانده" شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنوز هيچ خبری مبنی بر احتمال حضور اندی گارسيا وجود ندارد، اما اين بازيگر که در فيلم "پدرخوانده ۳" به نقش آفرينی پرداخت عنوان کرد متعجب است چرا پارامونت تاکنون برای ساخت قسمت های بعدی اقدام نکرده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32101

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احتمال توليد "پدرخوانده ۴" قوت گرفت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016