سه شنبه 4 ارديبهشت 1386

فيلم جديد بيضايی بر لبه پرتگاه؟ فارس

خبرگزاری فارس: توليد «لبه پرتگاه» تازه‌ترين فيلم بهرام بيضايی به نتيجه جلسات امروز حميد اعتباريان و بهرام بيضايی بستگی دارد. جلساتی که به نظر می‌رسد حاصل آن،‌ ادامه توليد پروژه باشد.


به گزارش خبرنگار سينمايی فارس، در حالی که احتمال توقف پروژه «لبه پرتگاه» در يکی دو روز اخير ، به يکی از حاشيه‌های خبری مهم روزهای اخير بدل شده بود، جلسات پی درپی امروز بين بهرام بيضايی ، حميد اعتباريان و ديگر دست‌اندرکاران توليد اين پروژه حاکی از توافق طرفين برای ادامه توليد اين پروژه است.
بنا بر اين گزارش، حميد اعتباريان امکانات لازم، از جمله لوکيشن‌های خاص را به انتخاب بيضايی برای ادامه توليد اين پروژه فراهم کرده است.
اعتباريان در مورد فيلم «لبه پرتگاه» و شائبه‌هايی که پس از انتشار اولين فهرست بازيگری اين فيلم در محافل رسانه‌ای ايجاد شده، گفت: البته پس از ساخت فيلم بايد در مورد آن نظر داد، ولی با توجه به کارهايی که بهرام بيضايی برای ساخت اين فيلم انجام می‌دهد و علاقه‌ای و دقتی که روی فيلمنامه اثر‌ دارد، حدس می‌زنم که فيلم «لبه پرتگاه» فيلم خوبی شود و به عنوان يکی از آثار خوب اين فيلمساز ثبت شود.
به گفته وی بازيگران فيلم در دفتر سيران فيلم مشغول تمرين و روخوانی بخش‌های مختلف فيلمنامه هستند و لباس‌های فيلم نيز در حال آماده شدن است. برای اين فيلم حدود ۶۰ الی ۶۵ جلسه کاری در نظر گرفته‌ شده که شامل زمانی حدود دو ماه و نيم خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مژده شمسايی، محمدرضا گلزار، مهران مديری، نگار فروزنده، سيد مهرداد ضيايی، سهيلا رضوی، فاطمه نقوی، نيره فراهانی، بهاره رهنما، محسن حسينی و سروش صحت در «لبه پرتگاه» بازی می‌کنند و تعدادی از بازيگران ليست اوليه به تصميم بيضايی تغيير يافته‌اند و بازيگران جديدی به فيلم افزوده شده‌اند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33159

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيلم جديد بيضايی بر لبه پرتگاه؟ فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016