يكشنبه 30 ارديبهشت 1386

اعتراض رسمی معاونت سينمايی وزارت ارشاد به نمايش فيلم "پرسپوليس" در جشنواره کن، فارس

خبرگزاری فارس: معاونت سينمايی طی نامه‌ای به رايزن فرهنگی دولت فرانسه در ايران، اعتراض رسمی خود را به نمايش فيلم ضد ايرانی «پرسپوليس» در کن اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی معاونت سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به خبر «پرسپوليس روايتی تلخ از ايران در جشنواره کن» که روز گذشته در خبرگزاری فارس منتشر شد اعلام کرد: مديريت امور بين الملل بنياد سينمايی فارابی که مسئوليت حمايت از بين الملل سينمای ايران را عهده دار است، يک ماه پيش، پس از اطلاع از انتخاب فيلم انيميشن "پرسپوليس " در جشنواره فيلم کن ، مراتب اعتراض شديد مديريت سينمای کشور در خصوص انتخاب و نمايش اين فيلم در جشنواره مذکور را به صورت کتبی با امضای مدير عامل بنياد سينمايی فارابی به رايزن فرهنگی دولت فرانسه در ايران منعکس نموده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روابط عمومی معاونت سينمايی همچنين اعلام کرد متن نامه اعتراض آميز سينمای ايران امروز از سوی روابط عمومی بنياد سينمايی فارابی در اختيار رسانه ها قرار می‌گيرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33305

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض رسمی معاونت سينمايی وزارت ارشاد به نمايش فيلم "پرسپوليس" در جشنواره کن، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016