جمعه 21 دي 1386

"آواز گنجشک ها" ساخته مجيد مجيدی در بخش رقابتی جشنواره فيلم برلين، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


دبير جشنواره‌ی فيلم "برلين" از فيلم "آواز گنجشکها" مجيد مجيدی دعوت کرده است تا در بخش رقابتی اين رويداد سينمايی به نمايش درآيد.

به گزارش خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديتر کاسليک با ارايه‌ی متن نامه‌ی به اين کارگردان سينمای ايران آورده است: «قبل از هر چيز اجازه دهيد تشکرات قلبی خود را بابت ارايه فيلم «‌آواز گنجشک‌ها» به جشنواره برلين ابراز دارم. من فيلم را به همراه هيات بازبينی مشاهده کردم و همگی به شدت مبهوت و مسحور اين فيلم بسيار زيبا شديم. تبريکات صميمانه مرا به خاطر اين فيلم شگفت‌انگيز بپذيريد.»

او ادامه داده است: «اکنون مفتخرم که فيلم «‌آواز گنجشک‌ها» را رسما به شرکت در بخش مسابقه پنجاه و هشتيمن دوره جشنواره بين‌المللی فيلم برلين دعوت نمايم.

از آنجايی که در مراحل پايانی برنامه‌ريزی‌های جشنواره هستيم، مزيد امتنان است که در اسرع وقت ما را از تصميم خود در اين خصوص آگاه سازيد.»

او در بخشی از اين نامه اظهار اميدواری کرده است: «به‌زودی بتوانيم حضور شما و گروه فيلمسازی را روی فرش قرمز جشنواره برلين خيرمقدم بگوييم.»

جواد نورزبيگی مجری طرح "آواز گنجشکها" به خبرنگار ايسنا گفت: آقای مجيدی مايل است، ابتدا فيلم در جشنواره فجر به نمايش در بيايد و از طريق اين جشنواره برای حضور در جشنواره‌های ديگر راه پيدا کند.

او گفت: خوشبختانه جشنواره‌ی فيلم فجر قبل از جشنواره برلين است، بنابراين تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد تا فيلم را به جشنواره‌ی برلين که با فاصله‌ی چند روزه بعد از فجر برگزار می‌شود، برسانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فيلمنامه‌ی «آواز گنجشکها» توسط مجيد مجيدی و مهران کاشانی به‌نگارش درآمده است و در خلاصه‌ی داستان آن آمده است: «کريم که کارگر مزرعه‌ی پرورش شتر مرغ است در حاشيه‌شهر و خانه‌ی کوچکش زندگی خوبی دارد، حوادثی در مزرعه منجر به خروج «کريم» از کار می‌شود. او برای انجام کاری به شهر می‌آيد و در آنجا اتفاقاتی زندگی‌اش را دستخوش تغيير می‌کند.»

رضا ناجی،مريم اکبری، حامد آغازی ، شبنم اخلاقی، نشاط نظری و کامران دهقان در اين فيلم به ايفا نقش پرداخته‌اند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35562

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"آواز گنجشک ها" ساخته مجيد مجيدی در بخش رقابتی جشنواره فيلم برلين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016