شنبه 22 دي 1386

پس از انتخاب "آواز گنجشک ها"، جشنواره برلين "سه زن" را برای بخش پانورما پذيرفت، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

بعد از انتخاب فيلم "آواز گنجشکها" مجيد مجيدی برای بخش رقابتی، فيلم "سه زن" منيژه حکمت در بخش "پانوراما" جشنواره فيلم "برلين" پذيرفته شد.

به گزارش خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پنجاه‌وهشتمين جشنواره بين‌المللی فيلم برلين از ۸ تا ۲۸ بهمن در کشور آلمان برگزار می‌شود و فيلم "سه زن در اولين نمايش جهانی خود در اين رويداد معتبر سينمايی حضور خواهد يافت. پخش جهانی اين فيلم همچون ساخته قبلی منيژه حکمت برعهده‌ی محمد اطبايی است.

در خلاصه داستان سه زن آمده است: «مينو سرگردان در پی دخترش می‌گردد که درمی‌يابد ميراث کهنی را به يغما می‌برند. در اين حين مادرش می‌گريزد و در زمان گم می‌شود. حالا سه زن دور از يکديگر حرف‌ها، ترديدها و خيال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصوير می‌کشند. سفری در گذشته، درآينده و در زمان حال»

در "سه زن" نيکی کريمی، پگاه آهنگرانی، مريم بوبانی، نازنين آقااحمدی، ستاره پسيانی، شهرزاد کمال‌زاده، نسيم اميرخسرو به ايفا نقش می‌پردازند و بازيگران مرد: رضا کيانيان، شاهرخ فروتنيان، خسرو احمدی، مهرداد ضيايی، احمد ساعتچيان و آتيلا پسيانی حضور دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، همچنين فيلم‌های "بودا از شرم فروريخت" سميرا مخملباف در بخش نسل جوان به‌عنوان محصول مشترک ايران و افغانستان و "فوتبال تحت پوشش" به کارگردانی مشترک آيت نجفی و داويد اسمان محصول آلمان در بخش مرور سينمای آلمان در جشنواره‌ی فيلم "برلين" به نمايش در خواهد آمد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35582

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پس از انتخاب "آواز گنجشک ها"، جشنواره برلين "سه زن" را برای بخش پانورما پذيرفت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016