دوشنبه 23 ارديبهشت 1387

آلبوم ‌تازه آريان خرداد مي‌آيد، همشهری

مجيد رئوفي

به زودي بازار موسيقي كشور، تكاني خواهد خورد. مطمئن باشيد. آن طور كه از خبرها برمي‌آيد قرار است.

آلبوم جديد گروه آريان، اوايل خردادماه به بازار بيايد. با توجه به فضاي تبليغاتي مناسب همخواني با كريس دي برگ و حضور او در هفته اول خرداد ماه در ايران، زمينه براي انتشار آلبوم جديد آريان پس از چند سال بي خبري كاملا فراهم است. اعضاي آريان و محسن رجب پور مدير اين گروه هم خوب مي دانند كه بايد محصول متفاوت و ويژه اي را براي علاقه مندان موسيقي به ارمغان آورند كه هم رضايت خاطر هواداران ويژه اش را فراهم آورد و هم اينكه پس از چند سال، به سبك خود، نوآوري هاي جديدي را به نمايش بگذارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طبيعتا يكي از شگفتي هاي آلبوم جديد آريان، قطعه مشترك با كريس دي برگ خواهد بود كه دوستداران ايراني اين خواننده محبوب ايرلندي، به شدت منتظر شنيدن آن هستند. البته آرياني ها، كليپي هم با حضور كريس دي برگ ساخته اند كه در قالب آلبوم تصويري گروه منتشر خواهد شد. همه شگفتي ها اما به كريس دي برگ محدود نمي شود. محسن رجب پور مدير اين گروه درباره اين آلبوم مي گويد:" به اعتقاد من، انتشار اين آلبوم، يك اتفاق در تاريخ موسيقي پاپ ايران خواهد بود. ماجراي كريس دي برگ را كه مي دانيد. علاوه بر اين قطعه، آلبوم جديد آريان كه با نام با تو، بي تو منتشر مي شود، 14 قطعه ديگر هم در بر دارد كه واقعا گزينش شده اند و از ميان تعداد بسيار بيشتري از قطعات ضبط شده، انتخاب شده اند. در اين آلبوم، چهار قطعه تصويري هم وجود دارد كه سه قطعه آن ويدئوكليپ هاي آريان است. كليپ هايي با ايده هاي بسيار بديع و جالب كه نمونه اش را تاكنون نديده ايد."

آن طور كه از صحبت هاي رجب پور برمي آيد، يكي از كليپ ها با توجه به ايده اي ساخته شده كه اعضاي گروه در كنسرت موفق شان در تالار وزارت كشور، اجرا كردند. آنها در اين كسنرت لباس هاي خلبان ها و مهمانداران را بر تن كرده بودند و اين كليپ هم در يك هواپيما ساخته شده است كه لحظات بسيار مفرح و تصاوير جذابي دارد. از سه كليپ آلبوم بي تو، با تو سخن گفتيم اما از چهارمي چيزي نگفتيم. بهتر است از زبان خود رجب پور در اين باره بشنويم:" قطعه تصويري چهارم آلبوم آريان، يك ويدئوي 45 دقيقه اي است كه به اجراهاي قديمي آريان به ويژه به كنسرت هاي مختلف اين گروه در اروپا و امريكا اختصاص دارد. در اين ويدئو، اعضاي گروه، مروري كلي بر تاريخ آريان دارند و خاطرات خود را همراه با تصاوير ويديويي كنسرت ها به زبان مي‌آورند."

علي پهلوان خواننده، آهنگساز و ترانه سراي گروه درباره اين مجموعه جامع و كامل مي‌گويد:" مي‌خواهيم اين مجموعه تا يك سال، با از دستگاه پخش دوستداران آريان خارج نشود."

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36825

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آلبوم ‌تازه آريان خرداد مي‌آيد، همشهری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016