سه شنبه 25 تير 1387

دولت نهم برای يوسف اسلام هم مجوز کنسرت نمی دهد، لغو کنسرت بزرگداشت "کت استيونس" در تهران، خبرنگاران صلح

J4p- ماهنامه «نسيم هراز» در شماره اخير خود (شماره ۳۰) از عدم صدور مجوز برگزاری و لغو کنسرت بزرگداشت کت استيونس در تهران خبر داد.

در بخش اخبار حوزهء موسيقی مجله نسيم آمده است: «چند سال قبل مجموعه کنسرت‌هايی تحت عنوان «بزرگداشت کت استيونس» (يوسف اسلام) در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار شد که قرار بود به منزله بزرگداشتی برای اين خوانندهء مسلمان باشد. هرچند کنسرت‌های راکی که در آن مجموعه برگزار شد، ربط چندانی به يوسف اسلام نداشت اما به هرحال در زمان زمامداری دولت قبلی امکان برگزاری کنسرت راک بود؛ چيزی که درحال حاضر عملی نيست (به جز در موارد استثنايی!)

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

و حالا عده‌ای تصميم گرفته بودند که طبق برنامه، اين برنامه را امسال نيز در دانشگاه تهران اجرا کنند. پوسترهای زيادی هم در سطح شهر پخش کردند که در آن نام گروه‌هايی چون: بابک رياحی‌پور، آرش رادان و... برای شرکت در اين جشنواره به چشم می‌خورد. اما ظاهراً برگزارکنندگان قصد داشته‌اند تحت عنوان «کنسرت پژوهشی» و استفاده از محيط دانشگاه، از زير بار گرفتن مجوز در بروند که اين مسأله به همراه پوسترهای آن ها مشکل‌ساز شده و باعث شد که ارشاد و اماکن با آن برخورد کنند و اجرای آن را منوط به کسب مجوز بدانند. به همين خاطر، اين برنامه چند بار به تعويق افتاد و فعلاً هم معلوم نيست که در چه زمانی برگزار شود، البته اگر بشود!

به هرحال اجرای دوباره گروه‌هايی چون آرش رادان (پس از سال‌ها دوری از صحنه) می‌تواند برای طرفداران اين سبک جذاب باشد. همين‌طور شنيدن کاور بعضی از آهنگ‌های کت استيونس برای هوادارانش، ولی با مجوز.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37653

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دولت نهم برای يوسف اسلام هم مجوز کنسرت نمی دهد، لغو کنسرت بزرگداشت "کت استيونس" در تهران، خبرنگاران صلح' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016